اخبار تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس بوشهر امروز دوشنبه 29 آبان 1402

آیا تعطیلی مدارس بوشهر امروز دوشنبه 29 آبان 1402 صحت دارد؟ آیا امروز دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ مدرسه های استان بوشهر تعطیل است یا خیر؟

 تعطیلی مدارس بوشهر امروز دوشنبه 29 آبان 1402

اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تمامی مدارس استان بوشهر در همه سطوح در روز دوشنبه، ۲۹ آبان ماه جاری، به صورت غیر حضوری خواهد بود.

به گزارش باغستان نیوز به نقل از مهر،  اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تمامی مدارس استان بوشهر در همه سطوح در روز دوشنبه ۲۹ آبان به صورت غیر حضوری خواهد بود.

در این اطلاعیه آمده است: به دلیل احتمال بارش‌های رگباری، رعد و برق و احتمال آب گرفتگی معابر؛ تمامی مدارس استان بوشهر در همه مقاطع تحصیلی در ۲ نوبت صبح و عصر روز دوشنبه ۲۹ آبان‌ماه ۱۴۰۲ به صورت غیر حضوری دایر است.

در ادامه اطلاعیه بیان شده است: مورد تاکید است با عدم حضور دانش آموزان در مدرسه فرایند آموزش به صورت غیر حضوری در بستر شبکه شاد انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

آیا امروز دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ مدارس تعطیل است؟

وضعیت هوای بوشهر برای امروز

 کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت:خلیج فارس از روز دوشنبه تا پایان هفته به تناوب مواج و متلاطم خواهد بود.

طلیعه محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از اواخر وقت امروز با نفوذ سامانه بارشی به استان و تداوم فعالیت آن طی روزهای دوشنبه و سه شنبه، ضمن افزایش سرعت وزش باد، وقوع بارش باران، گاهی رگبار باران، رعدوبرق و وزش تندباد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: همچنین از روز دوشنبه تا پایان هفته خلیج فارس به تناوب مواج و متلاطم خواهد بود.

وی گفت: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی امروز در برخی نقاط مه صبحگاهی و افزایش ابر پیش بینی می‌شود.

محمدی تصریح کرد: جهت وزش باد غالباً شمال غربی تا غربی از امروز جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی ادامه داد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

———————-

لینک کانال های باغستان نیوز را در شبکه های اجتماعی داخلی دنبال نمایید و به دیگران نیز معرفی کنید و به اشتراک بگذارید:

باغستان نیوز در ایتا کانال باغستان در سروش |  کانال روبیکا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه

دکمه بازگشت به بالا