اخبار تعطیلی مدارس

جزییات تعطیلی مدارس کردستان امروز سه شنبه 8 اسفند

برای بسیاری از والدین و دانش آموزان این سوال پیش آمده است که آیا فردا سه شنبه 8 اسفند ۱۴۰۲ مدارس سنندج و شهرهای استان کردستان به علت بارش برف و باران یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟

آیا فردا سه شنبه 8 اسفند ۱۴۰۲ مدارس سنندج و کردستان تعطیل است؟

بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران در شهرستان‌های استان با موافقت فرمانداران، به دلیل تداوم برودت هوا و هشدارهای هواشناسی، غیرحضوری شدن و تأخیر در آغاز فعالیت مدارس برخی از مناطق استان در نوبت صبح روز سه‌شنبه ۸ اسفندماه ۱۴۰۲ به شرح زیر اعلام می‌سود.

 

در شهرستان‌های سنندج، بانه، دهگلان، سقز، مریوان، سروآباد، کامیاران و دیواندره و مناطق کلاترزان، زیویه و موچش؛ آغاز فعالیت تمامی مدارس دوره‌های مختلف تحصیلی سطح شهر و روستا با تأخیر و از ساعت ۹ صبح خواهد بود.

 

در شهرستان بیجار و منطقه کرانی تمامی مدارس دوره‌های مختلف تحصیلی سطح روستا و همچنین مدارس ابتدایی سطح شهر به صورت غیرحضوری و آغاز فعالیت مدارس دوره متوسطه سطح شهر با تأخیر و از ساعت ۹ صبح خواهد بود.

 

تمامی مراکز پیش‌دبستانی نیز در شهرستان‌ها و مناطقی که دوره ابتدایی در آن‌ها غیرحضوری است، در روز ۸ اسفندماه تعطیل است و تأخیر در دوره ابتدایی شامل مراکز پیش دبستانی نیز خواهد شد.

🔴آموزش و پرورش استان کردستان نحوه فعالیت مدارس شهرها و نقاط مختلف استان را در روز _سه‌شنبه هشتم اسفند_ به شرح زیر اعلام کرد.

شهرستان مریوان
با عنایت به تصمیم فرماندار مریوان، به دلیل تداوم برودت هوا فردا سه‌شنبه مورخه هشتم اسفندماه فعالیت همه مراکز پیش‌دبستانی و مدارس تمامی دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی در نوبت صبح با تأخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

شهرستان سروآباد
با عنایت به تصمیم فرماندار شهرستان سروآباد، به دلیل تداوم برودت هوا فردا سه‌شنبه هشتم اسفند، فعالیت همه مراکز پیش‌دبستانی و مدارس تمامی دوره‌های مختلف تحصیلی شهری و روستایی سروآباد در نوبت صبح با تأخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

شهرستان کامیاران
فعالیت مدارس شهری و روستایی شهرستان کامیاران در تمامی مقاطع تحصیلی، فردا سه‌شنبه هشتم اسفند با تأخیر و رأس ساعت ۹ صبح شروع خواهد شد

🔴تاخیر در آغاز به فعالیت مدارس شهرستان سنندج

با موافقت فرماندار سنندج فردا سه‌شنبه ٨ اسفندماه فعالیت مدارس شهرستان سنندج در تمامی دوره‌های تحصیلی سطح شهر و روستا با تاخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

 

———————

لینک کانال های باغستان نیوز (اخبار فوری و داغ ) را در شبکه های اجتماعی داخلی دنبال نمایید و به دیگران نیز معرفی کنید:

باغستان نیوز در ایتا| کانال باغستان در سروش | کانال روبیکا

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=56262

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا