استقلالورزشی

ساعت بازی ذوب آهن و استقلال در هفته یازدهم لیگ برتر

هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران از روز پنجشنبه 2 آذر شروع می شود. در ادامه با مطلبی درباره زمان بازی ذوب آهن و استقلال در هفته 11 لیگ برتر با شما خواهیم بود.

ساعت و زمان دقیق بازی ذوب آهن و استقلال

دو تیم استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان امروز شنبه 4 آذر 1402 از ساعت 17:30 از هفته ۱۱ لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم می روند.

بیشتر بخوانید:

بازی های بعدی استقلال در لیگ برتر فصل ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

ملی پوشان استقلال آماده نبرد با حریف اصفهانی

3 بازیکن ملی پوش استقلال آماده هستند در بازی با ذوب‌آهن در ترکیب ثابت به میدان بروند

روزبه چشمی، مهرداد محمدی و سیدحسین حسینی بدون خستگی به بازی با ذوب آهن در هفته یازدهم لیگ برتر رسیدند.

به گزارش طرفداری، تیم ملی در شرایطی در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی به مصاف هنک کنگ و ازبکستان رفت که روزبه چشمی، مهرداد محمدی و سیدحسین حسینی به عنوان 3 نماینده از باشگاه استقلال در بازی اول 90 دقیقه نیمکت نشین بودند و در بازی دوم مهرداد و روزبه از دقیقه 75 وارد زمین شدند.

با این شرایط آنها آماده و سرحال هستند تا در بازی با ذوب آهن در ترکیب ثابت استقلال به میدان بروند و مشکلی از بابت خستگی نخواهند داشت.

آنطور که از استقلال خبر می رسد نکونام قصد دارد در بازی با ذوب آهن در هفته یازدهم لیگ برتر از روزبه چشمی، مهرداد محمدی و سیدحسین حسینی در ترکیب اصلی استفاده کند.

خرید ماگ طرح استقلال‌تهران

یک لیوان دسته دار ( ماگ ) با طرح دوستاره استقلال تهران بسیار شکیل و جذاب، هم می توانید خودتان استفاده نمایید و هم می توانید به عنوان هدیه به دوست استقلالی بدهید. با سفارش آنلاین از دیجی کالا این محصول را درب منزل تحویل بگیرید. ( جهت ثبت سفارش روی عکس زیر کلیک (لمس) کنید)
ماگ طرح استقلال کد 300
ماگ طرح استقلال کد ۳۰۰

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=46193

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا