ورزشی

نتیجه و خلاصه بازی تراکتور و فولاد دیروز در هفته 11 لیگ برتر

تیم فوتبال تراکتور امروز در شهر تبریز میزبان تیم فولاد خوزستان بود. در ادامه با مطلبی درباره نتیجه و خلاصه بازی تراکتور و فولاد امروز در هفته ۱۱ لیگ برتر با شما همراه خواهیم بود.

خلاصه بازی تراکتور و فولاد

فیلم گل اول تراکتور به فولاد توسط مهدی حسینی

(تراکتور 1 – فولاد 0 – مهدی حسینی – 18): توپ ارسالی به داخل محوطه جریمه از زیر پای سیامک نعمتی ابتدا گذر کرد اما گوستاوو به توپ رسید و این بازیکن بلافاصله توپ را برای سیدمهدی حسینی کاشت تا این بازیکن با شلیکی بی‌مهابا دروازه کریستوف کنت را پیش از دقیقه 20 بازی کند.

فیلم گل دوم تراکتور به فولاد ( دبل مهدی حسینی)

(تراکتور 2 – فولاد 0 – مهدی حسینی – 68): در صحنه‌ای مشابه با گل اول باز هم ارسال دقیق گوستاوو تراکتور در فضایی آزاد توسط عبدی با سرش کنترل شد و درست به مانند گل نخست، مهدی حسینی با شلیکی دقیقی کنت را به زانو درآورد و موفق به ثبت دومین گل خود در این بازی شد.

نتیجه بازی تراکتور تبریز مقابل فولاد خوزستان

هفته یازدهم لیگ برتر؛ شنبه: 1402/09/04 ؛ ساعت: 15
استادیوم: یادگار امام تبریز 
داور: اشکان خورشیدی/ کمک‌ها: عباس پورحیدری و علی رعیت؛ داور چهارم: شبیر بهروزی/ ناظر داوری: فریدون اصفهانیان

تراکتور تبریز
حسین پورحمیدی، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد آقاجان‌پور، سعید کریم آذر (62 – مهدی هاشم نژاد)، صفا هادی، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، سیامک نعمتی، امیرحسین حسین‌زاده و مهدی عبدی.
سرمربی: پاکو خمس


فولاد خوزستان
کریستوفر کنت، شاهین توکلی، جفرسون باهیا، مجتبی نجاریان (46 – علی شجاعی)، محمد خادمی، موسی کولیبالی، محمدرضا غبیشاوی (46 – عادل آرغند)، سینا مریدی، سعید واسعی (70 – گادوین منشا)، محمد علی‌نژاد و ساسان انصاری.
سرمربی: خوان مارتینز

دقایق حساس مهم نیمه اول بازی

دقیقه ۱: در همان شروع بازی، بازیکنان تراکتور روی حرکت تند و تیز امیرحسین حسین‌زاده وارد محوطه جریمه فولاد شدند که ابتدا ضربه نعمتی به مدافعان این تیم برخورد کرد و پس از آن ضربه عبدی با برخورد به کولیبالی راهی کرنر شد.
دقیقه 4: ارسال بازیکنان فولاد در داخل محوطه جریمه توپ در یک رفت و برگشت به سنیا مریدی رسید که شوت پرقدرت این بازیکن دروازه تراکتور را تهدید کرد اما با واکنش فوق‌العاده پورحمیدی این توپ مهار شد.
دقیقه 10: ضربه کم جان حسینی از سمت تیم تراکتور با کم‌دقتی این بازیکن و با اختلاف زیاد از کنار دروازه بیرون رفت.
دقیقه 21: این‌بار روی یک ضربه ایستگاهی گوستاوو واگنین پشت توپ ظاهر شد که ضربه این بازیکن به شکلی خطرناک از بالای دروازه گذر کرد تا نتیجه همان یک بر صفر باقی بماند.
دقیقه 28: سیامک نعمتی در مرکز زمین به خوبی توانست مهدی عبدی را در خط حمله راه بیندازد و این بازیکن را در موقعیت تک به تک قرار دهد اما بلا فاصله پس از ورود به محوطه جریمه، شاهین توکلی از پشت سر تعادل عبدی را بر هم زد که در این صحنه اشکان خورشیدی اعتقادی بر پنالتی نداشت و بازی دنبال شد.
دقیقه 38: ارسال مستقیم شجاع خلیل‌زاده در نزدیکی محوطه جریمه توسط سیامک نعمتی دریافت شد و این بازیکن از غفلت خط دفاعی فولاد برای ورود به محوطه جریمه نهایت استفاده را برد اما جلو آمدن کریستوفر کنت سنگربان یک موقعیت عالی را از تراکتوری‌ها سلب کرد.
دقیقه 44: در سمت چپ دفاع فولاد، امیرحسین حسین‌زاده تبدیل به سوهان روح مدافعان فولاد شده است؛ این بازیکن بار دیگر سعی بر نفوذ به محوطه جریمه داشت که باز هم با خطای بازیکنان فولاد نقش بر زمین شد که بازی بدون هیچ توقفی دنبال شد.

دقایق حساس مهم نیمه دوم بازی

دقیقه 46: فولاد که در نیمه دوم به قصد جبران نتیجه آمده بود، در همان شروع نیمه دوم ارسال سعید واسعی پشت مدافعان توسط شاهین توکلی به گل رسید که این گل توسط داور به علت حضور یکی از بازیکنان در موقعیت آفساید مردود اعلام شد.
دقیقه 49: محمد خادمی دیگر حمله فولادی‌ها را پایه ریزی کرد اما در آخر خودش وارد محوطه جریمه شد و ضربه‌اش هیچ راهی به چارچوب دروازه نداشت تا بازی از مقابل دروازه تراکتوری‌ها توسط پورحمیدی مجدد به جریان بیفتد.
دقیقه 52: پورحمیدی در شروع مجدد توپ را به بازیکنانش رساند اما اشتباه مدافع تراکتور توپ را در نزدیکی محوطه جریمه تحویل ساسان انصاری داد که این بازیکن قدر این موقعیت فوق العاده را ندانست و به سادگی پورحمیدی آن را مهار کرد.
دقیقه 60: پس از خطای شجاع خلیل زاده بر روی ساسان انصاری به سود این تیم اعلام خطا شد. سعید واسعی پشت این موقعیت ایستگاهی ایستاد و ارسالش در داخل مجوطه جریمه پس از اصابت بر سر علی شجاعی بدون هیچ خطری از کنار دروازه بیرون رفت.

منبع مطلب نتیجه و خلاصه بازی تراکتور و فولاد: وررزش3

———————————-

لینک کانال های باغستان نیوز (اخبار فوری و داغ ) را در شبکه های اجتماعی داخلی دنبال نمایید و به دیگران نیز معرفی کنید:

باغستان نیوز در ایتا کانال باغستان در سروش |  کانال روبیکا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا