اخبار تعطیلی مدارساخبار مهم و فوری

کدام مدارس امروز دوشنبه 6 آذر 1402 تعطیل است؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا مدارس امروز دوشنبه 6 آذر 1402 تعطیل است؟ | احتمال تعطیلی ۶ آذر ۱۴۰۲ مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

باد شدید مدارس استان اردبیل را تعطیل کرد

🔹روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل با صدور اطلاعیه‌ای در خصوص نحوه استمرار فعالیت آموزشی مدارس در روز دوشنبه 6 آذرماه 1402 اعلام کرد: به علت شدت وزش باد در شهرستان اردبیل، گرمی، سرعین، نیر و نمین فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی شهری و روستایی و کلیه مدارس استثنایی به صورت غیرحضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد./ایرنا

مدارس و ادارات سرخس برای امروز دوشنبه 6 آذر تعطیل شد

فرماندار سرخس گفت: به دنبال هجوم ریزگردها و طبق تصمیم ستاد بحران سرخس برای روزهای یکشنبه و دوشنبه همه مدارس و دانشگاه‌های این شهرستان و برای روز دوشنبه ادارات نیز تعطیل شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، به دنبال هجوم ریزگردها و گرد و خاک بر طبق تصمیم ستاد بحران سرخس روز دوشنبه همه ادارات به جز بخش‌های خدمت رسان ضروری و حاکمیتی تعطیل شدند.

فرماندار سرخس بیان کرد: پیش از این وقوع گردوخاک و ریزگردها موجب برگزاری غیرحضوری کلاس‌های درس در شهرها و روستاهای سرخس در صبح و عصر امروز شده بود.

مدارس به دلیل آلودگی هوا تعطیل نمی‌شود

وزیر آموزش و پرورش گفت: ما از سال گذشته اعلام کردیم مدارس تعطیل نمی‌شود. کلاس‌های درس به دلیل آلودگی هوا تعطیل نمی‌شود.
صحرایی وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه در زمان آلودگی هوا به هیچ عنوان کلاس‌های درس نباید تعطیل شود، گفت: گرچه موضوع صنعت و تولید بسیار مهم است، اما تعطیل یا غیر فعال کردن مدارس باید آخرین اولویت باشد.

باغستان نیوز را در شبکه های اجتماعی داخلی دنبال نمایید و به دیگران نیز معرفی کنید:

کانال باغستان نیوز در ایتا| کانال باغستان در سروش

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=46506

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه

دکمه بازگشت به بالا