اخبار روزاخبار مهم و فوری

جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه 5 آذر

با توجه به آلودگی شهر تهران برای خیلی از مردم این سوال پیش آمده است که آیا جلسه کمیته اضطرار آلودگی امروز یکشنبه 5 آذر 1402 برگزار می شود یا خیر؟

نتیجه جلسه کمیته اضطرار آلودگی امروز یکشنبه 5 آذر

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با بیان اینکه تصمیمی برای برگزاری جلسه اضطرار آلودگی هوا گرفته نشده است، گفت: براساس اعلام سازمان هواشناسی تا ساعات آینده (امشب) وضعیت کیفیت هوای تهران بهبود پیدا می‌کند.

محمد غراوی عصر یکشنبه به خبرنگار ایرنا اعلام کرد: تا ساعات آینده وزش باد را در تهران داریم که باعث بهتر شدن شرایط هوا شده و کیفیت هوا برای روز دوشنبه (فردا) بهبود پیدا خواهد کرد به همین خاطر برنامه‌ای برای تعطیلی مدارس نداریم و مدارس مقاطع مختلف تحصیلی طبق روال عادی فعالیت می‌کنند.

وی افزود: طبق استعلامات به عمل آمده از اداره کل هواشناسی استان تهران، شرایط کیفیت هوا به گونه‌ای نیست که جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا برگزار شود لذا تا ساعات آینده (امشب) وضعیت کیفیت هوا بهتر خواهد شد.

همچنین مدیرکل مدیریت بحران استان تهران پیشتر از صدور هشدار زرد ناپایداری و وزش باد شدید در استان خبر داد و گفته بود: ضروری است در این شرایط استحکام سازه‌ها و لایروبی آب روها جدی گرفته شود.

حامد یزدی مهر از پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال وزش باد شدید بویژه در نیمه جنوبی استان تهران خبر داد و افزود: از شهروندان می‌خواهیم طبق این پیش بینی از عصر فردا دوشنبه تا اواخر وقت سه شنبه از حضور در ارتفاعات خودداری کرده و نسبت به مستحکم سازی سازه‌های موقت و بناهای سست و تابلوهای تبلیغاتی اطمینان حاصل کنند و از پارک خودرو و قرار گرفتن کنار درختان فرسوده بپرهیزند.

بیشتر بخوانید:

آیا مدارس فردا دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ تعطیل است؟ + تعطیلی احتمالی

آیا مدارس تهران فردا دوشنبه ۶ آذر تعطیل است؟

کارگروه اضطرار در خواب است

یکی از شهروندان با بیان اینکه فرزندش دچار بیماری تنفسی است و این هوا برای او مساوی است با سرفه‌های متوالی و عواقب پس از آن اظهار کرد: کارگروه اضطرار آلودگی هوا آن طور که از نامش مشخص است برای زمان اضطرار است و امروز شاخص‌های آلودگی بالا بود و این کمیته بعد از اینکه خواب‌هایشان را کردند و فرزندان بی گناه ما در هوای مسموم و خطرناک صبح به مدرسه رفتند.

یکی از فعالان رسانه‌ای می گوید: استاندار تهران مسئول مستقیم کارگروه اضطرار آلودگی هوا است اما متأسفانه شاهد این هستیم که کارگروه بدون حضور ایشان تشکیل می‌شود و لزوماً زمانی که متولی حاضر نباشد باید شاهد این موارد باشیم، چتر آلودگی هوا سال هاست که بر سر ما پایتخت نشینان پهن است اما مطالبه مردم این است که استاندار می‌تواند با حضور فعال تصمیمات بهتری اتخاذ کند.

———————————-

لینک کانال های باغستان نیوز (اخبار فوری و داغ ) را در شبکه های اجتماعی داخلی دنبال نمایید و به دیگران نیز معرفی کنید:

باغستان نیوز در ایتا کانال باغستان در سروش |  کانال روبیکا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫2 دیدگاه ها

  1. هر بلایی سر این بچه های معصوم بیاد تاوانش گردن اون کسانی هست که نسنجیده تصمیم میگیرن و تاوانش دامن خودشون و هفت نسلشونو انشاالله خواهد گرفت

  2. اصلا جون بچه های ابتدائی براشون مطرح نیست شاخص آلودگی خیلی بالاتر از این حرف هاست
    وزیر آموزش وپرورش باید استیضاح بشه جون بچه های مردم بازی دست بی مسئولیتی نیست

دکمه بازگشت به بالا