اجتماعی و فرهنگیاخبار مهم و فوری

آیا مدارس امروز سه شنبه 27 دی 1401 تعطیل است؟ + تعطیلی ۲۷ دی ۱۴۰۱

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا مدارس امروز سه شنبه 27 دی 1401 تعطیل است؟ + تعطیلی احتمالی آلودگی هوا به خاطر برف و باران و سرما و ایا سه شنبه ۲۷ دی مدارس تعطیل است همچنین آیا سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ تعطیل است کدام مدارس سه شنبه تعطیل است مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

مدارس سه شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در روز سه شنبه غیر حضوری شد

 مدیر کل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد از غیر حضوری شدن مدارس مقاطع ابتدایی و متوسطه اول سه شهرستان طی دو تایم صبح و عصر روز سه شنبه خبر داد.

علیرضا نیکروز در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: با توجه به ورود سامانه بارشی جدید به جو استان از اواخر وقت امشب و هشدار سطح نارنجی، بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران استان، مدارس مقاطع ابتدایی و متوسطه اول سه شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در دو تایم صبح و عصر سه شنبه غیر حضوری شد.

نیکروز با بیان اینکه این تعطیلی شامل شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون است، تصریح کرد: فعالیت آموزش حضوری در سایر شهرستان‌ها برقرار خواهد بود.

نیکروز با تاکید بر برقراری آموزش غیر حضوری در سه شهرستان ذکر شده، اظهار کرد: آموزش و پرورش نظارت لازم در این بخش را داشته باشد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گفت: با توجه به هشدار سطح نارنجی هواشناسی، تمام دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی استان در حالت آماده باش قرار دارند.

مدارس مسجد سلیمان در نوبت صبح تعطیل شد

کلیه مدارس نوبت صبح امروز سه شنبه در شهرستان مسجدسلیمان تعطیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام فرمانداری مسجدسلیمان، فعالیت حضوری کلیه مدارس نوبت صبح امروز سه شنبه (۲۷ دی ۱۴۰۱) مسجدسلیمان به علت بارندگی و آبگرفتگی تعطیل و آموزش در فضای برنامه شاد انجام خواهد شد.

غیرحضوری شدن مدارس ابتدایی استان کردستان تا آخر هفته

مدارس مقاطع ابتدایی ۶شهرستان استان کردستان تا آخر هفته جاری غیر حضوری اعلام شد.

آموزش و پرورش استان کردستان طی اطلاعیه ای اعلام کرد که به پیشنهاد ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان و موافقت استاندار کردستان در شهرستان های سنندج ـ کامیاران ـ دیواندره ـ قروه ـ دهگلان و بیجار در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۲۷ و ۲۸ دی ماه جاری تمامی مدارس روستایی و شهری در مقطع پیش دبستانی و ابتدایی در هر دو شیفت صبح و عصر به صورت غیر حضوری و در بستر فضای مجازی [شاد] برگزار می‌گردد.

 

مدارس استان تهران امروز 27 دی غیرحضوری شد

تمام مدارس استان تهران امروز غیر حضوری هستند/ دماوند و فیروزکوه هم تعطیل اعلام شد

 بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا، همه کودکستان‌ها تعطیل و همه مقاطع تحصیلی در استان‌ تهران  در روز سه‌شنبه ۲۷ دی ماه غیرحضوری شد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از استانداری تهران، بر اساس مصوبات این کارگروه، روز سه‌شنبه ۲۷ دی ماه در همه شهرستان‌های استان تهران   کودکستان‌ها تعطیل و همه مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است.

همچنین بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوای تهران، طرح زوج و فرد از درب منازل شهروندان اجرا و فروش روزانه مجوز طرح ترافیک برای روز سه‌شنبه از سوی شهرداری تهران ممنوع است.

بر این اساس، پلیس راهور فاتب و پلیس تهران بزرگ از تردد شبانه کامیون‌ها به استثنای کامیون‌های حامل سوخت و مواد فاسدشدنی در سطح شهر تهران از ساعت ۲۲ روز سه شنبه جلوگیری خواهد کرد.

همچنین فعالیت‌های عمرانی شهرداری‌های استان تهران و معادن شن و ماسه برای روز سه‌شنبه ۲۷ دی ماه ممنوع خواهد بود. از شهروندان تقاضا می شود از تردد غیرضروری خودداری کنند.

اکنون شاخص آلودگی هوای تهران با میانگین ۱۷۳ در شرایط ناسالم قرار دارد همچنین ۲۸ ایستگاه در شرایط آلوده قرار دارد که از این تعداد، شرایط ۲۶ ایستگاه به رنگ قرمز و ۲ ایستگاه به رنگ بنفش درآمده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران نیز از صادر شدن هشدار نارنجی آلودگی هوا در پایتخت خبر داد و از شهروندان خواست از تردد غیرضروری خودداری کنند.

حامد یزدی مهر اظهار داشت: طبق پیش بینی سازمان هواشناسی از امروز دوشنبه ۲۶ دی ماه تا ظهر روز پنجشنبه ۲۹ دی ماه شاهد پایداری جو و آلودگی هوا خواهیم بود.

تعطیلی مدارس استان البرز امروز سه شنبه 27 دی

تمامی مقاطع تحصیلی دولتی و غیردولتی البرز، امروز غیرحضوری است/ فعالیت ادارات به حالت عادی بازگشت

📌 بنابر اعلام استانداری البرز؛ با توجه به برودت هوا، افت فشار گاز و به منظور صرفه جویی در مصرف گاز امروز سه شنبه ۱۴۰۱/۱۰/۲۷ تمامی کودکستان ها (مهدهای کودک و پیش دبستانی ها) تعطیل و تمامی مدارس استان البرز(اعم از دولتی و غیردولتی) و آموزشگاه های آزاد به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

📌 تمامی ادارات استان البرز مطابق روال قبل و اطلاعیه صادره از ساعت ۷:۲۰ الی ۱۶ به فعالیت خواهد پرداخت.

مدارس استان بوشهر امروز ۲۷ دی غیرحضوری است

– معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: به دلیل تداوم بارش‌ها و احتمال وقوع بارش‌های رگباری و آبگرفتگی معابر؛ مدارس این استان امروز سه شنبه در نوبت صبح و بعد از ظهر غیر حضوری برگزار می‌شوند.

محمد هادی رستمیان شامگاه دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: براین اساس افزون بر مدارس امروز تمام کودکستان‌ها نیز تعطیل هستند.

وی اظهار کرد: با تعطیلی مدرسه‌ها در همه مقاطع؛ آموزش در بستر شبکه شاد و به شکل غیرحضوری انجام می‌شود.

مدارس استان بوشهر روز گذشته (یکشنبه) نیز به دلیل شدت بارش‌ها و آبگرفتگی معابر تعطیل بودند.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان بوشهر سامانه قدرتمند بارشی از عصر امروز دوشنبه به تدریج در این استان فعال می‌شود و با فعالیت این سامانه تا اوایل روز چهارشنبه برای استان بوشهر وقوع بارش باران، رگبار و رعد و برق و وزش باد در سطح استان و روی دریا پیش‌بینی می‌‎شود.

براساس پیش‌بینی می‌شود طی روز سه شنبه بارش‌ها از شدت بیشتری برخوردار باشد که با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی (آگاهی و اقدام ضروری) انتظار می رود تمهیدات لازم برای جلوگیری از مخاطرات احتمالی پیش بینی شود.

تعطیلی مدارس استان همدان امروز سه شنبه 27 دی

به اطلاع هم استانی های عزیز می رساند؛ به علت بارش برف، سرمای شدید و مدیریت مصرف گاز، مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و متوسطه اول سراسر استان امروز سه شنبه ۱۴۰۱/۱۰/۲۷ در نوبت “صبح و بعدازظهر” تعطیل و آموزش ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می گیرد.

لازم به ذکر است؛ تاریخ برگزاری امتحانات داخلی متعاقبا” توسط مدارس اعلام خواهد شد.

مدارس سنقر و کنگاور تعطیل شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: به دلیل برودت هوا مدارس شهرستان های سنقر و کلیایی و کنگاور در نوبت صبح روز سه‌شنبه غیرحضوری است.

افشین یگانه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: فعالیت تمام مقاطع تحصیلی نوبت صبح در شهرستان‌های کنگاور و سنقر و کلیایی در روز سه شنبه 27 دی غیرحضوری است.

وی دلیل این تعطیلی را سرمای شدید هوا در این دو شهرستان اعلام کرد و افزود: فعالیت مدارس در زمان تعطیلی به صورت غیرحضوری و در بستر پیام رسان «شاد» ادامه پیدا می‌کند.

وضعیت مدارس آذربایجان شرقی امروز سه شنبه 27 دی ماه

فعالیت مدارس استان آذربایجان شرقی امروز سه شنبه ۲۷ دی ماه ۱۴۰۱ حضوری خواهد بود

📌به اطلاع کلیه همکاران، دانش آموزان و اولیای محترم می‌رساند؛ فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی مدارس استان(دولتی و غیردولتی)، امروز سه شنبه ۲۷ دی‌ماه، به شکل حضوری خواهد بود.

مدارس استان فارس امروز 27 دی تعطیل است

مدیریت بحران استانداری فارس:
🔹به دنبال صدور اخطار قرمز هواشناسی مبنی بر بارش شدید و رگبار باران در روز سه‌شنبه 27 دی‌ماه در استان فارس، همه مدارس استان به صورت مجازی و غیرحضوری خواهد بود.

تداوم آموزش غیرحضوری مدارس گلستان

راساس تصمیم اتخاذ شده، شروع ساعت کاری ادارات در گلستان تا پایان هفته از ساعت ۹ صبح خواهد بود و فعالیت مدارس و دانشگاه‌ها همچنان غیرحضوری است.

به گزارش خبرنگار مهر، براساس تصمیم اتخاذ شده، شروع ساعت کاری ادارات در استان گلستان تا پایان هفته از ساعت ۹ صبح خواهد بود و فعالیت مدارس و دانشگاه‌ها همچنان غیرحضوری است.

بر اساس تصمیم اتخاذ شده در ستاد پیشگیری، هماهنگی و مدیریت عملیات مقابله با بحران استان، با توجه به تداوم موج سرما، شروع فعالیت ادارات به جز دستگاه‌های امدادی، انتظامی و خدمات‌رسان از امروز سه شنبه (۲۷ دی ماه) تا پایان هفته جاری پنجشنبه (۲۹ دی ماه) از ساعت ۹ صبح خواهد بود.

فعالیت مدارس و دانشگاه‌ها همچنان غیرحضوری خواهد بود و فقط امتحانات نهایی به صورت حضوری برگزار می‌شود.

تعطیلی مدارس استان قزوین تا آخر هفته

استان قزوین :‌کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی دانشگاه‌ها و مدارس در سطح استان قزوین تا آخر هفته به صورت غیر حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

گفتنی است با اعلام استانداری قزوین امتحانات دانشگاه‌ها و مقاطع متوسطه طبق برنامه قبلی برگزار خواهد شد.

مدارس ابتدایی زنجان تا پایان هفته به صورت مجازی برگزار می شود

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: تا پایان هفته مدارس ابتدایی زنجان مجازی برگزار می شود.

صفی الله کرامتی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران استان، با توجه به برودت هوا و لزوم صرفه جویی در مصرف گاز، همه کودکستان‌ها دوره اول و دوم (مهدکودک‌ها و پیش دبستانی‌ها) تا پایان هفته جاری، فعالیت آموزشی نخواهند داشت.

وی بیان کرد: همچنین فرآیند آموزش در تمام مدارس ابتدایی استان زنجان، تا پایان هفته جاری، در هر دو شیفت صبح و بعد از ظهر به صورت غیرحضوری و در بستر شبکه شاد برگزار خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: فعالیت حضوری مدارس متوسطه اول که تا پایان هفته جاری، امتحان هماهنگ استانی ندارند؛ در هر دو شیفت صبح و بعدازظهر لغو و فرآیند آموزش به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد پیگیری خواهد شد.

کرامتی تاکید کرد: تاریخ جدید امتحانات داخلی مدارس متوسطه اول متعاقباً توسط مدیران مدارس اعلام خواهد شد و در این میان فعالیت تمام دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان بجز بانک‌های منتخب و دستگاه‌های خدماتی و درمانی و امدادی نیز، تا پایان هفته جاری با دو ساعت تاخیر، از ساعت ۹/۳۰ شروع به کار خواهند کرد.

وی افزود: ضروری است مدیران مدارس ابتدایی و متوسطه اول (در صورت نداشتن امتحان هماهنگ استانی)، با توجه به عدم فعالیت آموزشگاه‌ها تا پایان هفته جاری، نسبت به کاهش درجه حرارت موتور خانه‌های مدارس اهتمام جدی را به عمل آورند.

تعطیلی مدارس و دانشگاه های استان خراسان رضوی تا آخر هفته

خراسان رضوی: فعالیت مراکز آموزشی اعم از مهدهای کودک، مدارس و دانشگاه‌های استان خراسان رضوی تا آخر هفته جاری تعطیل و به‌صورت مجازی انجام خواهد شد.

 جزئیات تعطیلی امروز سه شنبه 27 دی 1401

پیش خود سوال می کنید مدارس کدام استان ها امروز سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ تعطیل می باشد؟ آیا امروز سه شنبه مدارس تبریز تعطیل است ؟ آیا تعطیلی مدارس استان تهران به خاطر آلودگی احتمالا سه شنبه 27 دی 1401 تعطیل می باشند؟

تعطیلی مدرسه های استان البرز برای امروز سه شنبه آلودگی هوا قطعی شده است؟ آیا سه شنبه تعطیل است ؟ سه شنبه مدارس تعطیل است؟ کدام سه شنبه مدارس تعطیل است ؟ آیا سه شنبه مدارس اصفهان تعطیل است؟

و سوال بعد این که آیا هفته آینده مدارس تعطیل است؟ آیا دانشگاه های تهران سه شنبه تعطیل است؟ ایا سه شنبه ۲۷ دی مدارس تعطیل است؟ چقدر احتمال دارد سه شنبه 27 دی تعطیل بشود؟

ایا سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ تعطیل است؟ ایا سه شنبه مدارس تهران تعطیل است؟ آیا سه شنبه ۲۷ دی تعطیل است؟ ایا سه شنبه مدارس تعطیل است؟

جواب تمامی پاسخ های سوالات ذهن شما که با استفاده از جستجو (سرچ) گوگل به این سایت رسیده‌اید؛ همینجاست. مطلب بالا را بخوانید.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=15290

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫1,649 دیدگاه ها

      1. میخوای اعتراض کنیم بگیم یا برادرمونو تعطیل میکنید یا مدرستونو آتیش می‌زنیم برادر؟😔

      1. شاخص الودگه تهران ۱۴۰شاخص الودگی اصفهان۱۶۵واقعا انصاف میخاد که تهرانو تعطیل میکنید ولی اصفهانو نه

        1
        1
    1. شاخص الودگه تهران ۱۴۰شاخص الودگی اصفهان۱۶۵واقعا انصاف میخاد که تهرانو تعطیل میکنید ولی اصفهانو نه

  1. مثلا فردا تعطیل شه ذوق کنممممممممم هوف ناموصن فردا اصفهان رو تعطیل کنید🙁قول میدم بیرون نرممم بشینم تو خونهههههه

    1. عع نوستاراداموس الان سید علی خندان شهر بهش ذهن زیبا افتاد نقشتو گفت رفتی بیرون خودش موند😔

  2. مثلا فردا تعطیل شه ذوق کنممممممم هوف ترو جان مادرتون اصفهانو فردا تعطیل کنید🙁قول میدم بشینم تو خونه بیرون نرم😂

  3. مثلا فردا تعطیل شه ذوققق کنممممممم هوف فردا امتحان عربی دادم ترو شیر مادرتون اصفهانو تعطیل کنید🙁

    2
    1
  4. اون فلان فلان شده هایی ک میگفتن تعطیل نیست و الکی شایعه سازی میکردن کدوم گورین هاااان؟
    ضایع شدین؟ 😂

    2
    1
  5. ولی من خداییش مثل چی خونده بودم 🗿
    عیبی ندارد فردا مرور میکنم🗿😂

    ممد ا و سیدا‌ هیچوقت امید خود را از دست ندهید.

    #ممد_فیک

  6. تمامی مقاطع تحصیلی دولتی و غیردولتی البرز، فردا غیرحضوری است/ فعالیت ادارات به حالت عادی بازگشت

    📌 بنابر اعلام استانداری البرز؛ با توجه به برودت هوا، افت فشار گاز و به منظور صرفه جویی در مصرف گاز فردا سه شنبه ۱۴۰۱/۱۰/۲۷ تمامی کودکستان ها (مهدهای کودک و پیش دبستانی ها) تعطیل و تمامی مدارس استان البرز(اعم از دولتی و غیردولتی) و آموزشگاه های آزاد به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

    📌 تمامی ادارات استان البرز مطابق روال قبل و اطلاعیه صادره از ساعت ۷:۲۰ الی ۱۶ به فعالیت خواهد پرداخت.

  7. می دونم ولی در حد چس هم نخونده بودم حالا که تعطیله می خوام فیلم ببنم نظری دارین ؟ که چی ببنم

    1. 🚨 #فوری؛ تمامی مقاطع تحصیلی دولتی و غیردولتی البرز، فردا غیرحضوری است/ فعالیت ادارات به حالت عادی بازگشت

      📌 بنابر اعلام استانداری البرز؛ با توجه به برودت هوا، افت فشار گاز و به منظور صرفه جویی در مصرف گاز فردا سه شنبه ۱۴۰۱/۱۰/۲۷ تمامی کودکستان ها (مهدهای کودک و پیش دبستانی ها) تعطیل و تمامی مدارس استان البرز(اعم از دولتی و غیردولتی) و آموزشگاه های آزاد به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

      📌 تمامی ادارات استان البرز مطابق روال قبل و اطلاعیه صادره از ساعت ۷:۲۰ الی ۱۶ به فعالیت خواهد پرداخت.

      💢 اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان البرز

  8. خب من خودم به شخصه نرفتم درس بخونم چون ته دلم امید بود الانم از پادشاه جهنم خودت باش برای اینکه زود قضاوتش کردم عذر میخوام😂💔
    (داداش توروخدا بگو چهارشنبه ام تعطیله)

  9. به خدا ایمان آوردم😭 دیدید گفتم تعطیل شیرینی پس کو! قیمت پیشنهادی بدید منتظرم😂👋

  10. به خدا ایمان آوردم 😭
    دیدید گفتم تعطیل شیرینی پس کو؟ دیدید گفتم نفری چقدر خوبه که بدید قیمت پیشنهادی بدید منتظرم 😂👍

  11. پادشاه جهنم خودت باش
    دمت گرمممممممممممم
    حالا من بهت اعتماد دارم
    جونننننننننننن!

    1. 🚨 #فوری؛ تمامی مقاطع تحصیلی دولتی و غیردولتی البرز، فردا غیرحضوری است

      📌 بنابر اعلام استانداری البرز؛ با توجه به برودت هوا، افت فشار گاز و به منظور صرفه جویی در مصرف گاز فردا سه شنبه ۱۴۰۱/۱۰/۲۷ تمامی کودکستان ها (مهدهای کودک و پیش دبستانی ها) تعطیل و تمامی مدارس استان البرز(اعم از دولتی و غیردولتی) و آموزشگاه های آزاد به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

  12. هوراااااااااااااااااا
    اما نه هورااا
    مدرسه ما پیام داد آزمون فیزیک به صورت حضوری فردا بر قراره
    حالا کی جرات داره زنگ بزنه به آموزش و پرورش اینو بگه ؟؟؟
    چراااااا

    خوش به حال کسایی که تعطیلن

  13. هشدار هشدار هشدار
    DEFCON 1
    باغستان نیوز یک ربع پیش خبر تعطیلی تهران رو داد.

  14. تموم شد
    🟢🟢🟢⚪️⚪️⚪️🔴🔴🔴فردا ۲۷ دی ۱۴۰۱ تمامی مدارس استان تهران به جز ، پردیس، فیروزکوه ،دماوند و رودهن به صورت غیر حضوری فعالیت می کنن
    البته امتحان نهایی دانش آموزان پایه ۱۲ طبق برنامه برگزار می شود 🟢🟢🟢⚪️⚪️🔴🔴1️⃣2️⃣3️⃣4️⃣9️⃣

  15. اونایی که گفتن تهران تعطیل نیست رس بخونی ضایعععععععععععع شدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. داداش من نگفتم تعطیل نیستیم گفتم معلوم نیس ولی بخونید اگه تعطیل نشد فردا گند نزنید

  16. هوراااااااااااااااااا
    اما نه هورااا
    مدرسه ما پیام داد آزمون فیزیک به صورت حضوری فردا بر قراره
    حالا کی جرات داره زنگ بزنه به آموزش و پرورش اینو بگه ؟؟؟
    چراااااا

    1. البرز چی‌ مگه ما ادم‌ نیستیم بگید دیگه ://‌ ترو‌ خدا بگید من دیگه حوصله منتظر موندن رو ندارم از صبح تو این سایتم الان ساعت هشت و نیمه شبه 😑

  17. مدارس استان تهران فردا 27 دی غیرحضوری شد

     بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا، همه کودکستان‌ها تعطیل و همه مقاطع تحصیلی در استان‌ تهران به استثناء شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در روز سه‌شنبه ۲۷ دی ماه غیرحضوری شد.

    به گزارش روز دوشنبه ایرنا از استانداری تهران، بر اساس مصوبات این کارگروه، روز سه‌شنبه ۲۷ دی ماه در همه شهرستان‌های استان تهران به جز دماوند، فیروزکوه کودکستان‌ها تعطیل و همه مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است.

  18. یه بدبخت
    نگو که داری درس میخونی
    تو تنها کور سوی امید منی
    بگو داری درس نمیخونی امید بگیریم

    2
    2
  19. بچه تو سایتا نزده مدارس تهران دایره زده منتظره خبر استانداری

  20. بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا، همه کودکستان‌ها تعطیل و همه مقاطع تحصیلی در استان‌ تهران به استثناء شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در روز سه‌شنبه ۲۷ دی ماه غیرحضوری شد.

    به گزارش روز دوشنبه ایرنا از استانداری تهران، بر اساس مصوبات این کارگروه، روز سه‌شنبه ۲۷ دی ماه در همه شهرستان‌های استان تهران به جز دماوند، فیروزکوه کودکستان‌ها تعطیل و همه مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است.

    همچنین بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوای تهران، طرح زوج و فرد از درب منازل شهروندان اجرا و فروش روزانه مجوز طرح ترافیک برای روز سه‌شنبه از سوی شهرداری تهران ممنوع است.

      1. من نمیدونم باید بچه ها جواب رو بگن 😈😈😈😈😈😈😈🗿🗿🗿🗿🗿🗿👌👌👌👌👌👌

        1. اون ما…..در***** ای که میگفت برید درس بخونید فردا بازه و تو اموزش پرورش اشنا دارم کجاست؟

        1. معلوم نیست استانداري هنوز دارن صحبت میکنن تو سایتا بزن تعطیلی تهران نوشته منتظره خبره استانداري ننوشته دایر

    1. به تهرانی ها حسودیم میشه وقتی اونا تعطیل شدن ما البرزی ها هنوز تکلبفمون روشن نیست

دکمه بازگشت به بالا