اخبار تعطیلی مدارساخبار مهم و فوری

آیا امروز شنبه 11 آذر دبیرستان های تهران تعطیل است؟

بعد از مجازی شدن مدارس ابتدایی تهران این سوال پیش آمده است که آیا امروز 11 آذر 1402 دبیرستان های تهران تعطیل است؟  تعطیلی دبیرستانهای استان تهران امروز شنبه ۱۱ اذرماه ۱۴۰۲ صحت دارد یا خیر؟

آیا امروز 11 آذر 1402 دبیرستان های تهران تعطیل است؟

تا این لحظه فقط مدارس ابتدایی روز شنبه – ۱۱ آذرماه – غیرحضوری و به صورت مجازی بوده و در سایر مقاطع نیز فعالیت ورزشی در فضای باز ممنوع است.

بیشتر بخوانید:

کدام مدارس امروز شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ تعطیل است؟

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: کودکستان‌ها و مدارس مقطع دبستان در استان تهران غیر از دماوند و فیروزکوه و بخش رودبارقصران امروز شنبه ۱۱ آذرماه غیر حضوری است.

به گزارش خبرنگار مهر، میر محمد غراوی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به تشدید آلودگی هوا و بر اساس مصوبه کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوا، مهدکودک‌ها تعطیل و فعالیت آموزشی کودکستان‌ها و مدارس مقاطع دبستان استان تهران غیر از شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه و بخش رودبارقصران در دو نوبت صبح و عصر امروز شنبه ۱۱ آذرماه به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری کمیته اضطرار برای تصمیم گیری در صورت لزوم ادامه داد: همه مقاطع تحصیلی مدارس استثنایی نیز غیرحضوری می‌باشد، همچنین پلیس راهور تهران بزرگ و پلیس راهور شرق و پلیس راهور غرب تهران، از تردد شبانه خودروهای گازوئیلی سنگین که آلایندگی قابل روئت دارند، جلوگیری نمایند.

معاون استاندار تهران خاطرنشان کرد: طبق این مصوبات توصیه می‌گردد گروه‌های حساس (کودکان، افراد سالمند، بیماران قلبی و تنفسی، زنان باردار و …) از تردد در فضای باز خودداری نمایند و از هرگونه فعالیت ورزشی اعم از انفرادی و همگانی در محیط باز خودداری شود.

لینک کانال های باغستان نیوز (اخبار فوری و داغ ) را در شبکه های اجتماعی داخلی دنبال نمایید و به دیگران نیز معرفی کنید:

کانال باغستان نیوز در ایتا کانال باغستان در سروش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا