اخبار تعطیلی مدارساخبار مهم و فوری

کدام مدارس امروز دوشنبه 13 آذر 1402 تعطیل است؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره کدام مدارس امروز دوشنبه 13 آذر 1402 تعطیل است؟ | احتمال تعطیلی ۱۳ آذر ۱۴۰۲ مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

این خبر تا پایان شب برای تعطیلی دوشنبه 13 آذر مدارس شهرهای دیگر به روزرسانی خواهد شد. با باغستان نیوز همراه باشید.

همه مدارس استان تهران روز دوشنبه 13 آذر 1402 غیر حضوری شد

کلیه مقاطع تحصیلی استان تهران بغیر از فیروزکوه امروز دوشنبه غیر حضوری شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: کلیه مقاطع تحصیلی استان بغیر از فیروزکوه امروز دوشنبه غیر حضوری شد.

به گزارش باغستان نیوز از استانداری تهران، میرمحمد غراوی یکشنبه شب توضیح داد: این تصمیم با توجه به افزایش آلودگی هوا و به جهت رعایت سلامت دانش آموزان گرفته شده است.

وی تصریح کرد: براین اساس تمامی مقاطع تحصیلی در استان تهران غیر از شهرستان‌ فیروزکوه دوشنبه در دو نوبت صبح و عصر غیرحضوری شد.

مجازی شدن مدارس شهرستان های تبریز و اسکو  ‌دوشنبه ۱۳ آذر ماه

غیرحضوری شدن مدارس شهرستان های تبریز و اسکو در روز ‌دوشنبه ۱۳ آذر ماه به علت آلودگی هوا

پیرو مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوای استان، با توجه به آلودگی هوا، مدارس شهرستان تبریز ( نواحی پنجگانه، خسروشاه، باسمنج و سردرود) و شهرستان اسکو ( اسکو، ایلخچی، و شهر جدید سهند) در روز دوشنبه ۱۳ آذر ماه در تمامی مقاطع تحصیلی در هر دو شیفت صبح و بعد از ظهر غیرحضوری خواهد بود.
نظارت بر فرایند تشکیل کلاس‌های مجازی و راهبری ارائه مطالب آموزشی به دانش‌آموزان بر عهده مدیران محترم مدارس مناطق ذکر خواهد بود.

مدارس ابتدایی صبح و عصر شهر اراک امروز دوشنبه غیرحضوری شد

 رییس امور آزمایشگاه‌های اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: استمرار آلودگی هوا، مدارس ابتدایی صبح و عصر شهر اراک را امروز، دوشنبه غیرحضوری کرد.

علیرضا محرابیان یکشنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: غیرحضوری شدن مدارس ابتدایی شهر اراک بر اساس مصوبه کارگروه اضطرار کاهش آلودگی هوا صورت گرفته و بر اساس آن مهدهای کودک و پیش‌دبستانی‌های این شهر نیز تعطیل هستند.

وی بیان کرد: کارمندان دارای بیماری‌های پُرخطر و زمینه‌ای نیز امروز، دوشنبه دورکار هستند و وزرش در فضای باز، مدارس و ورزشگاه‌های سطح شهر اراک ممنوع است.

رییس امور آزمایشگاه‌های اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی ادامه داد: سایر دانش‌آموزان مقطع متوسطه که دارای پرونده پزشکی در خصوص بیمارهای زمینه‌ای قلبی، تنفسی و ریوی هستند، می‌توانند ضمن هماهنگی با مدرسه، در کلاس درس حاضر نشوند.

مدارس اصفهان و ۹ شهر استان امروز دوشنبه 13 آذر تعطیل شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: مدارس اصفهان و ۹ شهر استان اصفهان امروز دوشنبه نیز تعطیل و به صورت غیرحضوری برگزار میشود.

به گزارش باغستان نیوز،  منصور شیشه فروش بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تداوم شاخص‌های آلاینده و پیش‌بینی‌های هواشناسی استان، گفت: مطابق با مصوبه کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای استان، تمامی مقاطع تحصیلی در نواحی شش گانه شهر اصفهان و مناطق آموزش و پرورش فلاورجان، پیربکران، نجف‌آباد، خمینی‌شهر، شاهین شهر، برخوار، مبارکه، زرین شهر و فولادشهر در روز دوشنبه ۱۳ آذرماه همچنان به صورت غیرحضوری خواهد بود.

وی ادامه داد: مهدهای کودک و پیش دبستانی در مناطق یاد شده نیز تعطیل است.

وی ادامه داد: مادران شاغلی که دارای فرزند مقطع تحصیلی ابتدایی، پیش دبستانی و مهدکودک هستند، مادران باردار و کارکنان دچار بیماری قلبی، تنفسی و خودایمنی، ریوی و زمینه‌ای، می‌توانند با موافقت مدیران خود به صورت دورکاری فعالیت نمایند.

مدارس ابتدایی و متوسطه اول البرز امروز  ۱۳ آذر ۱۴۰۲  غیرحضوری شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز از تعطیلی مهدهای کودک و پیش دبستانی و مقاطع دبستان و متوسطه اول استان به غیر از طالقان خبر داد.

به گزارش باغستان نیوز، احمد افضلی با اشاره به تعطیلی مهدهای کودک و پیش دبستانی و مقاطع دبستان و متوسطه اول استان به غیر از طالقان اظهار کرد: این تصمیم با توجه به استقرار جو پایدار، روند افزایش آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا اتخاذ شده است.

——————————

لینک کانال های باغستان نیوز (اخبار فوری و داغ ) را در شبکه های اجتماعی داخلی دنبال نمایید و به دیگران نیز معرفی کنید:

باغستان نیوز در ایتا| کانال باغستان در سروش | کانال روبیکا

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=47232

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫7 دیدگاه ها

  1. شاخص آلودگی هوای مراکز استان هم اکنون
    🟣 اصفهان: ۲۰۵
    🟤 سمنان: ۱۷۰
    🔴 تهران: ۱۶۷
    🟠 تبریز: ۱۶۱
    🟡 اهواز: ۱۶۰
    🟢 بجنورد: ۱۵۸
    🔵 اراک: ۱۵۳

  2. مدارس تهران فردا تعطیل شد D: برید حالشو ببرید. دلم سوخت برای متوسطه دوم. چون من نهمم و متوسطه اول )=

  3. مشکلتون با متوسطه دوم چیه آخه فقط بخاطر فاصله سنی 2 الی 3 سال قوانین تعطیل کردن مدارس اینجور جاها که سلامتی تمام سنین رو تهدید میکنه متفاوته ؟

  4. نکنه ما که کلاس دهم هستیم و کلا چند ماه از از کلاس نهمی ها بزرگتر هستیم دود شش داریم و نمیدونستیم؟من دیروز و امروز داشتم از خفگی و سرفه میمردم.

  5. ‼️‼️استانداری تهران
    ۰۲۱۸۴۶۹۰
    ۰۲۱۸۸۶۶۳۴۲۲
    علیرضا فخاری

    ارسال پیامک و نظرات 👇
    ۵۰۰۰۲۶۹۲

    تا میتونید زنگ بزنید برای تعطیلی !!!

دکمه بازگشت به بالا