اخبار روز

آیا امروز سه شنبه 14 آذر مدارس اهواز و خوزستان تعطیل است؟

برای بسیاری از والدین و دانش آموزان این سوال پیش آمده است که آیا مدارس اهواز و خوزستان فردا سه شنبه ۱۴ آذر تعطیل است؟

مدارس نوبت عصر امروز در ۲ شهر خوزستان غیرحضوری شد

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: مدارس نوبت عصر در ماهشهر و خرمشهر هم غیرحضوری شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، داوود میرشکار صبح امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: با توجه به تداوم آلودگی هوا در شهرستان‌های خرمشهر و ماهشهر، مدارس نوبت عصر به صورت غیرحضوری برگزار خواهند شد.

وی گفت: بر این اساس، فعالیت آموزشی پیش دبستانی‌ها و مدارس ابتدایی در شهرستان‌های یادشده در سامانه «شاد» انجام می‌شود.

میرشکار یادآور شد: براساس تصمیم‌گیری کارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان، فعالیت پیش دبستانی و مدارس ابتدایی در شهرستان‌های اهواز، باوی و کارون امروز در ۲ نوبت صبح و عصر به صورت غیرحضوری است.

آیا مدارس اهواز و خوزستان فردا سه شنبه ۱۴ آذر 1402 تعطیل است؟

مهدهای کودک و مدارس مقطع دبستان شهرستان‌های اهواز، باوی و کاروندر به دلیل آلودگی هوا در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر روز سه‌شنبه ۱۴ آذر ماه جاری با غیرحضوری شد.

به گزارش باغستان نیوز، براساس اعلام شامگاه دوشنبه کارگروه اضطرار آلودگی اهواز، با تداوم آلودگی هوا، کلاس های مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی شهرهای اهواز، باوی و کارون ف غیر حضوری و در بستر سامانه شاد برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

شاخص آلودگی هوای اهواز (خوزستان) امروز دوشنبه ۱۳ آذر

علت تعطیل نشدن مدرسه‌های اهواز و شهرهای استان‌خوزستان چیست؟

دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوا خوزستان، دلیل تعطیل نشدن مدارس این استان با وجود آلودگی شدید هوا و قرار گرفتن در وضعیت قرمز آلودگی را اعلام کرد.

به گزارش باغستان نیوز به نقل از مهر، داود میرشکار شامگاه یکشنبه در گفت و گویی رسانه‌ای اظهار کرد: بنا بر اعلام هواشناسی پایداری جو و افزایش آلاینده‌ها در استان تا پایان هفته ادامه دارد.

وی افزود: بنا بر تصمیمات کارگروه اضطرار آلودگی هوا مقرر شد آتش سوزی مزارع نیشکر، پسماندها در شهرها و روستا و فعالیت عمرانی در شهرها متوقف و تمامی مراکز درمانی و اورژانس‌ها برای خدمات دهی به بیماران در حالت آماده باش و تمهیدات لازم از سوی شهرداری‌ها برای استفاده شهروندان از وسایل عمومی در جهت کاهش آلودگی هوا و اطلاع رسانی به شهروندان از سوی صدا و سیما انجام شود.

دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوا خوزستان بیان کرد: راهکار بلند مدت برای مقابله با آلودگی هوا خارج کردن واحدهای صنعتی آلوده کننده به خارج از شهرها می‌باشد.

میرشکار با اشاره به اینکه فعلاً تصمیمی برای غیر حضوری کردن فعالیت مدارس در استان در روز دوشنبه گرفته نشده است، گفت: هر چند اهواز و سه شهر دیگر استان خوزستان در شرایط قرمز قرار دارند، اما شدت آلاینده‌ها در اهواز متفاوت است. در تهران و اصفهان منابع متحرک و کارخانجات بیشتری وجود دارد و نوع و شدت آلاینده و جریان هوا متفاوت است.

وی افزود: شرایط آلودگی هوا روزانه و ساعت به ساعت مورد بررسی قرار می‌گیرد و تصمیمات جدید اطلاع رسانی خواهد شد.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=47389

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا