ورزشی

ساعت قرعه کشی مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا 2023 امروز پنجشنبه

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره چه روزی و زمانی قرعه کشی مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا 2023 برگزار می شود؟ قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳ چه تاریخی است؟ مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

زمان دقیق قرعه کشی مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا 2023

قرعه‌کشی مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ امروز _پنج‌شنبه هفتم دی_ از ساعت ۱۶ به‌وقت محلی (ساعت ۱۱ به‌وقت تهران) در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا در کوالالامپور مالزی برگزار می‌شود و سپاهان تنها نماینده ایران است که در بین ۱۶ تیم برتر قاره‌کهن قرار دارد و حریف خود را خواهد شناخت.

زمان برگزاری مسابقات مرحله یک هشتم نهایی

طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، دور رفت مرحله یک هشتم نهایی در تاریخ های ۱۲ و ۱۳ فوریه ۲۰۲۴ (دوشنبه و سه شنبه ۲۳ و ۲۴ بهمن) و بازی های برگشت ۱۹ و ۲۰ فوریه ۲۰۲۴ (دوشنبه و سه شنبه ۳۰ بهمن و اول اسفند) انجام خواهد شد.

تیم های صعود کرده به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا فصل ۲۰۲۳ – کلیک کنید

۱۶ تیم راه‌یافته از منطقه غرب و شرق آسیا

تیم‌ها دو مسابقه رفت و برگشت مقابل هم در منطقه غرب و شرق و به‌طور جداگانه انجام خواهند داد. تیم برنده به مرحله یک‌چهارم نهایی و سپس به مرحله نیمه‌نهایی صعود خواهند کرد تا مسابقه فینال منطقه غرب و شرق را به‌طور جداگانه برگزار کنند و در فینال نهایی برنده غرب و شرق باهمدیگر بازی می‌کنند.

نحوه قرعه‌کشی:

نحوه اختصاص گوی‌ها (پات) در گلدان‌ها بدین صورت است که در هر منطقه دو (دو) پات وجود خواهد داشت؛ گلدان یک شامل برندگان گروه‌ها و پات دو شامل باشگاه‌های رتبه دوم می‌شوند و باشگاه‌ها با توجه به موقعیت خود در گروه در پات‌ها قرار می‌گیرند. ضمن اینکه باشگاه‌های هم‌گروه در مرحله قبل نباید در دور یک‌هشتم نهایی مقابل یکدیگر قرار بگیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا