ورزشی

ساعت بازی العین و النصر امروز دوشنبه در لیگ قهرمانان آسیا

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره زمان دقیق و ساعت بازی العین امارات و النصر عربستان امروز دوشنبه 14 اسفند در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا فصل 2023 – 2024 مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

زمان دقیق و ساعت بازی العین امارات و النصر عربستان

تیم النصر عربستان امروز دوشنبه 14 اسفند از ساعت 19:30 به وقت تهران در ورزشگاه بن زاید ابوظبی به مصاف العین امارات در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا می رود.

یاران رونالدو به دنبال تداوم سلطه خود در این رقابت ها هستند تا اولین عنوان قهرمانی خود را به دست آورند. برای ثبت رکورد، تیم ریاض در هشت بازی شکست نخورده و در شش بازی پیروز شده است.

النصر پس از پشت سر گذاشتن مرحله گروهی با چهار برد و دو تساوی و صعود به عنوان صدرنشین گروه E ، در مرحله یک هشتم نهایی تیم الفیحا دیگر تیم عربستانی را شکست داد. برد 1-0 خارج از خانه با پیروزی 2-0 در خانه دنبال شد. در حالی که تیم لوئیس کاسترو در مجموع 3-0 پیروز شد.

با حضور کریستیانو رونالدو، النصر حالا یکی از مدعیان قهرمانی این دوره از مسابقات به شمار می رود. با این حال، خط دفاعی آنها در آخرین بازی خود متزلزل به نظر می رسید زیرا تیم بدون رونالدو با الحزم در لیگ برتر عربستان به تساوی 4-4 دست یافت.

در همین حال، العین، قهرمان لیگ قهرمانان آسیا در سال 2003، به دنبال پایان دادن به بدشانسی های اخیرش است و به دنبال کسب دومین قهرمانی خود است.

العین امارات در گروه A صدرنشین شد و با پنج برد و 15 امتیاز از شش بازی در صدر جدول قرار گرفت. شاگردان هرنان کرسپو در مرحله حذفی در مجموع 2-1 نسف قرشی را شکست دادند و به این مرحله رسیدند.

نکات آماری خواندنی از تقابل دو تیم

  • دو تیم در طول تاریخ فقط دو بار با هم روبرو شده اند که هر دو یک برد بر یکدیگر کسب کرده اند.
  • النصر در فوریه 2020 در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، العین را شکست داد، قبل از اینکه العین با برد 1-0 در ریاض در اواخر سپتامبر انتقام بگیرد.
  • العین 4 بازی اخیر خود را در تمامی رقابت ها برده است و در 7 بازی اخیر خود بدون شکست باقی مانده است.
  • النصر در 5 بازی اخیر خود شکست نخورده و 4 پیروزی کسب کرده است.
  • تالیسکا مهاجم النصر در دو بازی اخیر خود 5 گل به ثمر رسانده است: دو گل مقابل الشباب در لیگ برتر عربستان و یک هت تریک مقابل الحزم، تنها چند روز بعد در این رقابت ها.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=57396

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا