ورزشی

ساعت بازی ملوان بندرانزلی و شمس آذر قزوین در هفته 12 لیگ برتر

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره زمان دقیق و ساعت بازی ملوان بندرانزلی و شمس آذر قزوین مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

زمان دقیق و ساعت بازی ملوان بندرانزلی و شمس آذر قزوین

دو تیم ملوان بندرانزلی و شمس آذر قزوین امروز جمعه 17 آذر 1402 از ساعت 15:00 از هفته دوازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران به مصاف هم می روند.

این بازی حساس و مهم هفته ۱۲ لیگ برتر در ورزشگاه تختی شهر بندرانزلی برگزار می شود.

این نخستین مسابقه تاریخ دو تیم در لیگ برتر است. ملوان که دو فصل پیش به لیگ برتر صعود کرد، با مهدی تارتار نتایجی درخشان و فراتر از انتظار گرفته واکنون با 19 امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفته و استقلال صدرنشین را تعقیب می کند! ملوانان برای ادامه حضورشان در لیگ برتر نیاز به سه امتیاز این مسابقه دارند.

شمس آذر قزوین هم که این فصل به لیگ برتر صعود کرده با وجود کسر 3 امتیاز با 10امتیاز در رده دهم جدول قرار گرفته است و برای حفظ این رتبه خود تلاش می کند. شمس آذر 14 گل زده دارد و فقط یک گل کمتر از ملوان  در این فصل به ثمر رسانده است.

برنامه بازی های هفته ۱۲ فوتبال لیگ برتر ۱۴۰۲ امروز و فردا – جهت مطالعه کلیک کنید

سعید دقیقی سرمربی جوان و تحصیلکرده تیم قزوینی را به یکی از تیم های دوست داشتنی لیگ برتر بیست و سوم بدل کرده و در آنسوی میدان هم مهدی تارتار همین کار را باملوان انجام داده تا دوئل این مربیان با دانش و بی حاشیه یکی از جذاب ترین نبردهای فنی این هفته نام بگیرد.

ملوان فقط دو باخت در هفته های اول و دوم داشت و شمس آذر قزوین هم 5 هفته است که یا برده یا مساوی کرده است.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=47862

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا