جدول

جدول شرح در متن ( تونویسی ) آنلاین روز چهارشنبه 18 آبان 1401

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز جدول شرح در متن ( تونویسی ) آنلاین روز چهارشنبه 18 آبان 1401  را برای شما آورده ایم . با ما همراه باشید.

 جدول شرح در متن توسط تیم طراحان جدول سایت باغستان نیوز در تاریخ چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ و با درجه سختی متوسط طراحی شده است. چنانچه نسبت به این جدول نظر و یا انتقادی داشتید در قسمت دیدگاه آن را ثبت کنید. باغستان نیوز همواره پذیرای دیدگاه های شما عزیزان خواهد بود.

لطفا حل جدول را به صورت افقی یا عمودی به ترتیب شماره ها در بخش نظرات ثبت کنید و در پایان روز به قید قرعه به یک نفر ۱۰هزار تومان جایزه نقدی تعلق می گیرد.  هر روز یک جدول و یک مسابقه و یک برنده

جدول شرح در متن روز چهارشنبه 18 آبان 1401

جدول شرح در متن ( تونویسی ) آنلاین روز چهارشنبه 18 آبان 1401

طراح جدول شرح درمتن: استاد حمیدرضا محمدرضایی ( یکی از برترین طراحان جدول و سرگرمی در ایران با سابقه بیش از ۲۵ سال طراحی )

جدول شرح درمتن چیست؟

جدول شرح درمتن اغلب به عنوان جدول متقاطع اسکاندیناوی نامیده می شود هرچند بسیاری نیز اعتقاد دارند که سوئدی ها مبدع این نوع جدول بوده اند.

در ایران نیز این جدول در ابتدای دهه ۵۰ هجری در مجلات اختصاصی جدول منتشر شد در آن هنگام به دلیل عدم توانایی صفحه بندی رایانه ای ، با وجود استقبال زیاد طرفداران این نوع جدول نشریات مجبور بودند تعداد کمتری از این نوع جدول را در صفحات خود منتشر کنند زیرا که برای صفحه بندی این نوع جدول مجبور بودند از یک نفر خوشنویس برای تونویسی خانه های جدول استفاده کنند و سپس عکس آن را در صفحه نشریه منتشر کنند. به همین دلیل ابتدا این نوع جدول در ایران، جدول تونویسی نامیده می شد.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=4798

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا