پرسپولیسورزشی

ساعت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان در هفته سیزدهم لیگ برتر

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره روز و تاریخ و ساعت و زمان دقیق بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان در هفته سیزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر فصل 1402 مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

ساعت و زمان دقیق بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان

دو تیم پرسپولیس تهران و استقلال خوزستان در هفته سیزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر در روز سه شنبه 28 آذر 1402از ساعت 15:00 در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم می روند.

تیم پرسپولیس بعد از تساوی در دربی 102 حالا چشم و امیدش به برتری مقابل تیم خوزستانی است.

شاگردان یحیی گل محمدی برای اینکه از کورس قهرمانی عقب نیفتند نیاز مبرم به برتری در این بازی دارند.

اگر چه در بازی مقابل استقلال تهران هم می توانستند به پیروزی برسند و به زعم اکثر کارشناسان داوری، آن صحنه پنالتی نبود و به اشتباه گرفته شده بود.

در هر صورت هر چه بود بازی شهراورد ۱۰۲ به خاطره ها پیوست و پرسپولیس آماده نبرد با تیم استقلال خوزستان می شود.

ورزشگاه غدیر اهواز در شرایط مطلوب

باشگاه استقلال خوزستان پیش از بازی با پرسپولیس چمن استادیوم غدیر را ترمیم کرد و در این راستا اقدامات لازم را با توجه به تعطیلی لیگ تا جدال آتی خود مقابل پرسپوليس دنبال کرده است.

استادیوم غدیر اهواز در شرایطی زیر کشت رفت که ناظران فدراسیون و سازمان لیگ روی این موضوع تاکید ویژه‌ای داشتند و با توجه به خرابی چمن، به دنبال این بودند تا هر چه زودتر شرایط لازم برای بهره‌برداری دوباره این مجموعه را صورت دهند.

حال بعد از وقفه‌ای که در لیگ تا بازی خانگی استقلال خوزستان ایجاد، فرصت نفس کشیدن و ترمیم به چمن غدیر اهواز داده شد و باتوجه به اینکه در این موقع سال آب و هوای اهواز هم شرایط خوبی دارد، این استادیوم در سبزترین حالت خود خواهد بود.

باید دید در عمل نظر اعضای دو تیم از بازی در این استادیوم پس از ترمیم چه خواهد بود. پرسپولیس روز سه‌شنبه میهمان استقلال خوزستان است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا