استقلالورزشی

ترکیب احتمالی استقلال و نساجی مازندران در هفته سیزدهم لیگ برتر

تیم استقلال در هفته سیزدهم لیگ برتر به مصاف نساجی می رود. در ادامه به ترکیب احتمالی استقلال مقابل نساجی مازندران می پردازیم.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل نساجی مازندران

این ترکیب براساس حدس و گمان بعضی از هواداران در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی می باشد و تا پیش از بازی رسمی و قطعی نیست:

سیدحسین حسینی، صالح حردانی، روزبه چشمی، ابولفضل جلالی، ایمان سلیمی، آرمین سهرابیان ، کوین یامگا، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور ، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو.

امید حامدی‌فر، هافبک استقلال، در این دیدار با پرسپولیس از موعود بنیادی‌فرد کارت زرد گرفت و چهاراخطاره شد تا دیدار مقابل نساجی مازندران را از دست بدهد

بیشتر بخوانید:

حضور ایمان سلیمی و محمدحسین مرادمند در هاله‌ای از ابهام

کادر پزشکی استقلال باید هرطور شده ایمان سلیمی و محمدحسین مرادمند را به دیدار با نساجی برسانند.

به گزارش باغستان نیوز به نقل از ورزش سه، مصدومیت محمدحسین مرادمند و ایمان سلیمی در دربی پایتخت سبب شد تا جواد نکونام به اجبار در خط دفاعی خود تغییراتی را ایجاد کند. او به واسطه مصدومیت دو مدافع باتجربه خود مجبور شد صالح حردانی را به عنوان دفاع سمت راست وسط مورد استفاده قرار بدهد و البته که عملکرد بدی هم در این پست غیرتخصصی نداشت.

در چنین شرایطی بازگشت سلیمی و مرادمند در دستور کار کادر پزشکی استقلال قرار گرفته است؛ جواد نکونام دستش در خط دفاعی خالی است و امید دارد ایمان سلیمی و محمدحسین مرادمند یا در بدترین حالت یکی از این دو بازیکن به مسابقه با نساجی برسند.

مرادمند در روزهای قبل از دربی آخرین اقدامات درمانی‌اش را انجام داد اما کادرفنی درباره او ریسک نکرد. از طرف دیگر ایمان سلیمی هم هنوز به‌طور کامل تورم چشمش برطرف نشده بود و دید کافی نداشت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا