اخبار تعطیلی مدارساخبار مهم و فوری

اطلاعیه تعطیلی | مدارس کدام شهرها امروز سه شنبه 28 آذر 1402 تعطیل شدند؟

به گزارش باغستان نیوز، منابع خبری در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی از احتمال تعطیلی مدارس و ادارات برخی شهرها از جمله تهران امروز سه شنبه 28 آذر ۱۴۰۲ به علت آلودگی یا برودن هوا خبر دادند و به بررسی جزئیات برگزاری آنلاین کلاس ها در برخی مقاطع تحصیلی در این روز تعطیل پرداختند.

وضعیت مدرسه‌های سه شهرستان استان خوزستان امروز سه شنبه

 مدرسه‌های سه شهرستان استان خوزستان امروز سه‌شنبه به علت شرایط جوی تعطیل و غیرحضوری شد.

به گزارش باغستان نیوز، دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان اعلام کرد: با توجه به شرایط جوی مدارس اهواز، کارون و باوی امروز سه‌شنبه ۲۸ آذرماه در ۲ نوبت صبح و عصر در تمام مقاطع تحصیلی غیر حضوری شد.

وضعیت مدارس استان اردبیل امروز سه شنبه

رییس روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: برودت هوا مدارس ابتدایی و پیش‌دبستانی اردبیل تعطیل کرد.

حسن اسکندرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص نحوه استمرار فعالیت‌های آموزشی مدارس در روز سه‌شنبه اظهار کرد: به دلیل برودت هوا در اردبیل، سرعین، نیر، نمین، هیر و خلخال فعالیت‌های آموزشی دوره‌های پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی تعطیل شد.

وی افزود: همچنین کلیه مدارس استثنایی در نوبت صبح و در ارشق، لاهرود و مشگین‌شهر فعالیت‌های دوره پیش دبستانی به صورت غیر حضوری خواهد بود.

رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد، گفت: همچنین در مشگین‌شهر فعالیت مدارس ابتدایی با یک ساعت تأخیر آغاز خواهد شد.

غیرحضوری‌شدن مدارس شهر کاشان و آران و بیدگل در روز سه‌شنبه

مدارس شهر کاشان و شهرستان آران و بیدگل برای سه شنبه غیرحضوری شد.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به افزایش غلظت آلاینده‌ها در هوا اظهار داشت: با توجه به تصمیم اتخاذ شده در کمیته اضطرار استان اصفهان، امروز سه شنبه ۲۸ آذرماه تمام مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در شهرهای کاشان و همچنین شهرستان آران و بیدگل به صورت غیرحضوری برگزار خواهند شد.

وی ابراز داشت: مهد کودک‌ها، پیش دبستانی و مدارس استثنایی نیز در شهر کاشان و شهرستان آران و بیدگل تعطیل ولی دانشگاه‌ها باز و حضوری است.

وضعیت مدارس استان البرز فرد سه شنبه ۲۸ آذرماه

🚨 #فوری ؛ امروز ۲۸ آذرماه نیز مهدهای کودک و پیش دبستانی تعطیل و آموزش در مقطع ابتدایی البرز غیرحضوری است

🔹 بر اساس مصوبه کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان البرز، امروز ۲۸ آذرماه مهدهای کودک و پیش دبستانی تعطیل و آموزش در مقطع دبستان به غیر از شهرستان طالقان بصورت مجازی خواهد بود.

🔹 قابل ذکر است غیرحضوری شدن مدارس استثتایی در تمامی مقاطع تحصیلی و همچنین عدم فعالیت های ورزشی در فضای باز برای سایر مقاطع از دیگر مصوبات این جلسه بود.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖
💢 اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان البرز

مدارس اصفهان و ۱۰ شهر استان امروز تعطیل شد

– مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از آموزش غیرحضوری تمامی مقاطع تحصیلی در نواحی شش گانه شهر اصفهان و ۱۰ شهر استان، خبر داد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: باتوجه به استمرار سکون هوا، پایداری جو، افزایش غلظت آلاینده‌ها و صدور هشدار نارنجی اداره کل هواشناسی، کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای استان مطابق با روزهای گذشته تشکیل شد.

وی ادامه داد: طبق مصوبه این کارگروه، امروز سه شنبه ۲۸ آذرماه، کلاس‌های مقاطع تحصیلی در نواحی شش‌گانه شهر اصفهان و مناطق آموزش و پرورش فلاورجان، پیربکران، نجف‌آباد، خمینی‌شهر، شاهین شهر، برخوار، مبارکه، شهر کاشان، شهرستان لنجان و شهرستان آران و بیدگل به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

 

اطلاعیه تعطیلی مدارس سه شنبه 28 آذر ۱۴۰۲

 معاون استاندار تهران با اشاره به افزایش آلودگی هوا گفت: مهدهای کودک و مدارس ابتدایی این استان به غیر از شهرستان فیروزکوه و بخش رودبار قصران روز سه‌شنبه/۲۸ آذر/ در ۲ نوبت صبح و عصر تعطیل و فعالیت آموزشی به صورت غیرحضوری است.

به گزارش باغستان نیوز به نقل از ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، میرمحمد غراوی دوشنبه اظهار کرد: با توجه به تشدید آلودگی هوا و در معرض خطر قرار گرفتن شهروندان، بر اساس تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای استان و با توجه به نامه دانشگاه علوم پزشکی، این تصمیم اتخاذ شده است.

وی ادامه داد: همچنین همه مقاطع تحصیلی مدارس استثنایی نیز امروز در ۲ نوبت صبح و عصر تعطیل و آموزش غیرحضوری است.

غراوی اضافه کرد: کارکنان دستگاه‌های دولتی دارای بیماری‌های قلبی و عروقی، بیماری‌های زمینه‌ای، تنفسی و خودایمنی و خانم‌های باردار در صورت موافقت دستگاه متبوع خود می‌توانند از ظرفیت دورکاری استفاده کنند.

معاون استاندار تهران افزود: طبق این مصوبات توصیه می‌شود گروه‌های حساس (کودکان، افراد سالمند، بیماران قلبی و تنفسی، زنان باردار) از تردد در فضای باز خودداری کنند و از هرگونه فعالیت ورزشی اعم از انفرادی و همگانی در محیط باز نیز خودداری شود.

غراوی گفت: پایگاه‌های سیار فوریت‌های پزشکی اعم از اورژانس و هلال احمر نیز در مناطق پرتردد شهر، جانمایی شوند و شهرداری‌ها و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نیز نسبت به جلوگیری از روشن ماندن اتوبوس‌ها و مینی بوس ها در پایانه‌های مسافربری، اقدام کنند.

وی تاکید کرد: سازمان صدا و سیما، رسانه‌ها و روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی، نسبت به اطلاع رسانی لازم، توصیه‌ها و جلب همکاری و مشارکت عمومی در خصوص پرهیز از اقدامات منجر به آلودگی هوا، رعایت نکات بهداشتی ویژه شرایط اضطرار آلودگی هوا و کاهش استفاده از وسایل نقلیه شخصی و پرهیز از سفرهای غیر ضروری و نظایر آن، اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران یادآور شد: استفاده از ماسک‌های مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توسط آحاد مردم و به ویژه گروه‌های حساس (کودکان، افراد سالمند، بیماران قلبی و تنفسی، زنان باردار)، شاغلین پلیس راهور و شهرداری‌ها که بیشترین مواجهه با آلودگی هوا و حضور در فضای باز دارند، ضرورت دارد.

غراوی اظهار کرد: پلیس راهور تهران بزرگ، نسبت به جلوگیری از تردد کلیه موتورسیکلت‌ها، خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی و همچنین وسایل نقلیه دودزا دارای معاینه فنی، اقدامات لازم را به عمل آورد.

به گفته وی، پلیس راهور تهران بزرگ و پلیس راهور شرق و پلیس راهور غرب تهران، از تردد شبانه خودروهای گازوییلی سنگین که آلایندگی قابل رویت دارند، جلوگیری می‌کند.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=49002

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫5 دیدگاه ها

  1. چرا فقط ابتدایی ها تعطیل هستن ما هم آدم هستیم ماروهم تعطیل کنید مگ ما آدم نیستیم لعنت به کسی که مارو تعطیل نکد
    دوره اول متوسط بومهن پردیس تهران رو تعطیل کنید لطف هوا آلود است

  2. خدا ازشون نگذره ما اصلا دود شش به توان بی نهایت داریم و اینکه فقط تهرانی ها امتحان نهایی و ترم ندارن اصفهانی ها هم همینطور پس چرا اونا تعطیلن؟

    12
  3. ریه های فولادی داریم دیگه بچه سال‌های دبستانی بازم تعطیل شدن ما الان ریه فولادی داریم دیگه

  4. فردا باید تعطیل شه هوا آنقدر آلوده هست که ساختمان هارا نمیتونی ببینی

    21
دکمه بازگشت به بالا