اجتماعی و فرهنگیاخبار مهم و فوری

آیا ادارات تهران امروز چهارشنبه 29 آذر تعطیل است؟

برای بسیاری از کارمندان شرکت های دولتی و خصوصی این سوال پیش آمده است که آیا ادارات تهران فردا چهارشنبه ۲۹ آذر به علت آلودگی هوا تعطیل است یا خیر؟

آیا تعطیلی ادارات تهران فردا چهارشنبه ۲۹ آذر صحت دارد؟

فردا تمام ادارات دایر است و هیچ خبری مبنی بر تعطیلی ادارات تهران مخابره نشده است.

میرمحمد غراوی بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه برگزاری ششمین جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا با اشاره به تشدید و استمرار آلودگی و پایداری هوا و در معرض خطر قرار گرفتن شهروندان، بر اساس مصوبه کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوا، فعالیت آموزشی همه مقاطع تحصیلی در استان تهران غیر از فیروزکوه در دو نوبت صبح و عصر تا پنج‌شنبه ۳۰ آذرماه غیرحضوری و مجازی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تعطیلی مهدهای کودک طی این مدت ادامه داد: همه مقاطع تحصیلی، مدارس استثنایی در دو نوبت صبح و عصر نیز غیرحضوری است، همچنین پلیس راهور تهران بزرگ و پلیس راهور شرق و پلیس راهور غرب تهران، از تردد شبانه خودروهای گازوئیلی سنگین که آلایندگی قابل رؤیت دارند، جلوگیری کند.

غراوی ادامه داد: مجوزهای طرح ترافیک توسط شهرداری تهران در این بازه زمانی صادر نمی‌شود.

معاون استاندار تهران با بیان اینکه فعالیت کارخانجات شن و ماسه از امروز تا پایان روز پنج‌شنبه ۳۰ آذرماه ممنوع است، خاطرنشان کرد: طبق این مصوبات توصیه می‌گردد گروه‌های حساس (کودکان، افراد سالمند، بیماران قلبی و تنفسی، زنان باردار و …) از تردد در فضای باز خودداری کنند و هرگونه فعالیت ورزشی اعم از انفرادی و همگانی در محیط باز ممنوع است.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=49212

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا