پرسپولیسورزشی

ساعت بازی پرسپولیس و شمس آذر قزوین امروز در هفته 14 لیگ برتر

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره روز و تاریخ و زمان دقیق و ساعت بازی پرسپولیس مقابل شمس آذر قزوین در هفته 14 مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران فصل 1402 در ورزشگاه آزادی مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

زمان دقیق و ساعت بازی پرسپولیس مقابل شمس آذر قزوین

بازی دو تیم پرسپولیس و شمس آذر قزوین در روز یکشنبه 3 دی 1402 از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

پرسپولیس پس از اینکه مقابل تیم قعر جدولی استقلال خوزستان در اهواز متوقف شد، حالا باید خود را آماده دیدار برابر تیم باانگیزه و شگفتی‌ساز شمس آذر قزوین بکند.

قهرمان فصل گذشته لیگ یک در شرایطی نامطلوب فصل را آغاز کرد، اما هرچه از بازی‌ها گذشت، آنها بیشتر به خودشان ایمان آوردند و توانستند امتیازات کسر شده را جبران و شرایط بهتری در جدول رده‌بندی داشته باشند.

پرسپولیس در شرایطی که در ۹ دیدار اخیر خود تنها یک پیروزی برابر هوادار تهران داشته، باید مقابل شاگردان سعید دقیقی صف‌آرایی کند.

باید دید آیا شاگردان گل محمدی می توانند این طلسم شوم را بشکنند و دوباره به روزهای اوجشان برگردند و یا همچنان روی نوار ناکامی قدم می‌گذارند و روز تلخی را در ورزشگاه آزادی پست سر می گذارند؟

در هر صورت پرسپولیس برای اینکه از کورس قهرمانی عقب نیفتد باید این بازی سرنوشت ساز را با پیروزی به پایان ببرند و منتظر لغزش رقبایشان باشند.

گفتنی است تیم پرسپولیس با یک بازی عقب افتاده مقابل نساجی در رتبه پنجم لیگ برتر قرار دارد.

خرید پیراهن پرسپولیس

پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس را ارزان تر از همه جا آنلاین از دیجی کالا بخر ( برای خرید روی عکس زیر کلیک کنید تا از دیجی کالا سایز خودتان را انتخاب کنید و سفارش دهید)

پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس
پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا