اخبار مهم و فوریاقتصادی

قیمت محصولات کرمان موتور در سامانه یکپارچه دی 1402

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره قیمت محصولات کرمان موتور در سامانه یکپارچه دی ۱۴۰۲ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

قیمت محصولات کرمان موتور (دی)

شرکت کرمان موتور قیمت محصولات خود، ویژه دی ماه ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

نوع خودروقیمت خودرو (تومان)
X5۱.۳۲۹.۱۰۰.۰۰۰
K7۱.۶۰۲.۰۰۰.۰۰۰
J7۱.۲۸۰.۰۰۰.۰۰۰
S5۱.۲۴۶.۰۰۰.۰۰۰
S3۹۱۰.۰۰۰.۰۰۰
J4۷۶۵.۰۰۰.۰۰۰
T8۱.۶۵۰.۰۰۰.۰۰۰

شرایط فروش KMC T8

شرکت کرمان موتور، جدیدترین طرح فروش KMC T8 را برگزار کرد.

  • متقاضیان از طریق سامانه یکپارچه می‌توانند در این طرح شرکت کنند.
  • متقاضیان می‌توانند این خودرو را به صورت نقدی و اقساط ۱۲ تا ۴۸ ماهه خریداری کنند.
  • در طرح اقساطی، سند در رهن خودروساز خواهد بود.
نام خودروموعد تحویلقیمت خودرو (تومان)
KMC T8۴۵ روز کاری۱.۶۵۰.۰۰۰.۰۰۰

شرکت کرمان موتور یک شرکت خودروسازی و واردکننده ایرانی است که در اسفندماه ۱۳۷۳ به عنوان اولین و بزرگ‌ترین زیرمجموعه گروه صنایع خودروسازی کرمان (کرمان خودرو) برای واردات و ساخت مدل‌های مختلف خودروهای دوو در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید شهر بم در استان کرمان تأسیس شد و فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرد.

 این شرکت در سال‌های گذشته (قبل از اعمال مجدد تحریم‌های اتمی ایران به دست دونالد ترامپ)، واردات گسترده و مونتاژ خودروهای کره‌ای هیوندای در ایران را برعهده داشت.

در سال ۱۳۹۹ این خودروساز تصمیم گرفت مخفف برای اسمش قرار بدهد و کرمان موتور مخففش KMC شد و برخی خودروهای چینی را با اسم KMC تولید و در سال ۱۴۰۱ پروژه اولین خودرو ملی خود به اسم کی‌ام‌سی ایگل را آغاز کرد.

کارخانه شرکت خودروسازی کرمان موتور در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید واقع در کیلومتر ۱۰ جاده بم-زاهدان واقع شده‌است. این شرکت در فضای بالغ بر ۱۱۰ هکتار احداث و دارای ۳ سالن بدنه‌سازی، رنگ و مونتاژ است. هر یک از این سالن‌ها ۱۱۰۰۰ متر مربع وسعت دارند. دفتر مرکزی شرکت کرمان موتور در کیلومتر ۱۶ جاده مخصوص، بلوار نخل، ساختمان اداری صدف واقع شده‌است و در سال ۱۴۰۱ از اولین خودرو تقریباً ملی خود یعنی کی ام سی ایگل را پروژه اش را آغاز کرد.

طبق آمار مجموعه متخصصین و کارشناسان شاغل در منطقه بم و دفتر مرکزی بالغ بر ۳۴۰۰ نفر می‌باشند. این شرکت با بیش از یکصد و شصت نمایندگی فعال در کلیه استان‌ها و استفاده از هزاران نیروی متخصص در زمینه تولید قطعات، رنگ، مونتاژ و خدمات پس از فروش محصولات تولیدی فعالیت دارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا