ورزشیاخبار مهم و فوریویدئو

آغوش گرفتن مادر ملیکا محمدی توسط عادل فردوسی پور جنجال به پا کرد

فیلم آغوش گرفتن مادر ملیکا محمدی توسط عادل فردوسی پور جنجال به پا کرد/ عادل فردوسی پور به مادر مليكا محمدى محرم بوده ما نمیدونستیم !؟

فیلم جنجالی در آغوش گرفتن مادر ملیکا محمدی توسط عادل فردوسی پور

پیکر «ملیکا محمدی» بازیکن تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه «خاتون بام»؛ صبح یکشنبه (۱۰ دی ۱۴۰۲) با حضور ورزشکاران، مسئولان و دوستان در ورزشگاه آزادی تهران به خاک سپرده شد. ملکه محمدی در سن ۲۳ سالگی بر اثر سانحه رانندگی در ورودی شهر بم جان باخت و در این حادثه “بهناز طاهرخانی” و “زهرا خواجوی” همبازیانش مجروح شدند و راهی بیمارستان شدند. پیکر این فوتبالیست جوان پس از تشییع و به درخواست خانواده اش برای خاکسپاری به آمریکا منتقل می شود. شادروان «ملیکا محمدی» مقیم آمریکا بود و برای حضور در تیم ملی فوتبال به ایران آمد.

عادل فردوسی پور نیز یکی از حاضران در این مراسم بود که در خواب با مادر ملیکا محمدی برای تجلیل از مقام مادری بر شانه های داغدار این مادر گریان بوسید.

وی پس از پایان مراسم در گفتگوی کوتاهی گفت: آدم حرفی برای گفتن این مصیبت ندارد. تسلیت به خانواده ملک محمدی. حیف و سعود، حیف که ملیکا برای اولین و آخرین بار اینطور در ورزشگاه آزادی حاضر شد.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=50406

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫4 دیدگاه ها

  1. اگر یک نفر بیاد به نیابت از مردم ایران یکی از محارم آقای عادل فردوسی را در آغوش بگیرد (بدون هیچ نیت بدی) آیا ایشون ناراحت نمیشوند. تعریف حیا و غیرت از نظر ایشون چیست؟ آیا این یک کار پوپولیستی است یا به انتخابات ربط دارد یا …؟

    1. شما خودت ناراحت نمیشی یک سیبیل کلفت بیاد مادرت رو بغل کنه؟
      چرا فرهنگ غنی خودمون را فدای غربزده ها کنیم؟

  2. فری جون در جنگلهای آفریقا گرفتار قبیله آدمخوارها شد و از ترس آنها از درختی بالا رفت . یک آدمخوار به او گفت بیا پائین ! فری جون گفت برای چی بیام؟ آدمخوار گفت من آدمخورم ، بیا پائین تا بخورمت! فری جون گفت حالا که موقع خوردن شدن ؛ ما آدم شدیم؟!!

دکمه بازگشت به بالا