ورزشی

تیم ملی فوتبال آرژانتین با چه بازیکنانی در جام جهانی 2022 حاضر خواهد بود؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره فهرست تیم ملی فوتبال آرژانتین را برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مطلبی را برای شما آورده ایم . با ما همراه باشید.

لیونل مسی به پنجمین رکورد برابر با جام جهانی قطر سفر خواهد کرد و آنخل دی ماریا و نیکلاس اوتامندی، هم تیمی هایش به او خواهند پیوست. لیونل اسکالونی تصمیم گرفت، آلخاندرو گارناچو و جیووانی سیمئونه، مهاجمان را در ترکیب خود قرار ندهد، در حالی که جیوانی لو سلسو به دلیل مصدومیت بازی را از دست داد.

پائولو دیبالا علیرغم آسیب دیدگی همسترینگ که باعث شده بود که در ماه اکتبر از میادین فوتبال دور بماند، به اندازه کافی برای بازی آماده شده است. لائوتارو مارتینز، خواکین کوریا و نیکلاس گونزالس دیگر مهاجمان سری آ به همراه جولیان آلوارز از منچسترسیتی بقیه خط حمله را تشکیل می دهند.

اسکالونی که تابستان گذشته با آرژانتین قهرمان کوپا آمریکا شد، 21 بازیکن از این تیم از جمله لئوناردو پاردس، نیکلاس تاگلیافیکو و لیساندرو مارتینز و کریستین رومرو زوج لیگ برتر را به خدمت گرفته است.

این پانزدهمین جام جهانی لا آلبی سلسته و دوازدهمین تورنمنت متوالی خواهد بود که بهترین نمایش آنها در سال های 1978 و 1986 بود که این تیم منطقه آمریکای جنوبی تواسنستند جام را به دست آوردند.

فهرست تیم‌ملی فوتبال آرژانتین برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اعلام شد.

لیونل اسکالونی، فهرست تیم ملی فوتبال آرژانتین را برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به شرح زیر اعلام کرد:

دروازه‌بان‌ها: امیلیانو مارتینز (آستون ویلا) جرونیمو رولی (ویارئال) فرانکو آرمانی (ریور پلاته)

مدافعان: نوئل مولینا (اتلتیکو مادرید) گونزالو مونتیل (سویا) کریستین رومرو (تاتنهام) جرمن پزلا (بتیس) لیساندرو مارتینز (منچستریونایتد) مارکوس آکونا (سویا) نیکولاس تالیافیکو (لیون) خوان فویث (ویارئال)

هافبک‌ها: رودریگو دی پائول (اتلتیکو مادرید) لئاندرو پاردس (یوونتوس) الکسیس مک آلیستر (برایتون) گیدو رودریگوئز (بتیس) آلخاندرو گومز (سویا) انزو فرناندز (بنفیکا) ازکوئیل پالاسیوس (بایرلوکوزن) آنخل دی ماریا (یوونتوس)

مهاجمان: لوتارو مارتینز (اینترمیلان) جولین آلوارز (منچسترسیتی) نیکولاس گونزالز (فیورنتینا) خواکین کوریا (اینترمیلان) پائولو دیبالا (رم) لیونل مسی (پاری سن ژرمن)

آلبی سلسته در گروه سوم رقابت‌ها با لهستان، عربستان و مکزیک هم‌گروه است.

منبع : باشگاه خبرنگاران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا