ورزشی

نتایج کشتی فرنگی امروز بازی های آسیایی

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره نتایج کامل کشتی فرنگی امروز چهارشنبه 12 مهر 1402 بازی های آسیایی مسابقات 4 وزن اول رقابت های کشتی فرنگی نوزدهمین دوره بازی های آسیایی هانگژو  مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

نتایج کامل کشتی فرنگی امروز در بازی های آسیایی

مسابقات 4 وزن اول رقابت های کشتی فرنگی نوزدهمین دوره بازی های آسیایی هانگژو از صبح امروز (چهارشنبه) در حال برگزاری است.

به گزارش باغستان نیوز به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در پایان مسابقات نوبت صبح،‌ امین کاویانی نژاد و ناصر علیزاده در اوزان 77 و 87 کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند و دانیال سهرابی در وزن 67 کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شد.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

نتیجه وزن 60 کیلوگرم میثم دلخانی

در وزن 60 کیلوگرم میثم دلخانی در دور نخست با نتیجه 7 بر 1 سوپارمانتور جیانیندر از هند را شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه 4 بر 2 مغلوب آدیوس سلطان گالی از قزاقستان شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، دلخانی حذف شد.

فیلم شکست دلخانی در مرحله یک چهارم نهایی

نتیجه وزن 67 کیلوگرم دانیال سهرابی

در وزن 67 کیلوگرم دانیال سهرابی در دور اول با نتیجه 5 بر 2یونگ جین رو از کره شمالی را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 9 بر صفر هانسو ریو از کره را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله در حالی که 7 امتیاز از حریف خود پیش بود با نتیجه 9 بر 4 و ضربه فنی مغلوب میرجان شرماخانبت از قزاقستان شد و به دیدار رده بندی رفت. سهرابی در این دیدار با نتیجه 3 بر 2 لی لی از چین را مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد.

فیلم مسابقه دانیال سهرابی در رده بندی

فیلم شکست دانیال سهرابی در نیمه نهایی

فیلم مسابقه سهرابی در مرحله یک چهارم نهایی

نتیجه وزن 77 کیلوگرم امین کاویانی نژاد

 در وزن 77 کیلوگرم امین کاویانی نژاد در در اول با نتیجه 9 بر 3 کیم هیون وو از کره جنوبی را مغلوب کرد. وی در  دور بعد با نتیجه 5 بر 3 دلشاد اومون گلدیف از ازبکستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 1 بر 1 از سد ریو لیو از چین گذشت و به دیدار فینال راه یافت. کاویانی نژاد در این دیدار مقابل آکژول محموداف قهرمان جهان و نایب قهرمان المپیک از قرقیزستان با نتیجه 1 بر 1 و با اخطار دوم  مغلوب شد و به مدال نقره دست یافت.

فیلم فینال مساابقه کاویانی نژاد

فیلم صعود کاویانی نژاد به فینال با شکست حریف چینی

فیلم مسابقه کاویانی نژاد در مرحله یک چهارم نهایی

نتیجه وزن 87 کیلوگرم ناصر علیزاده

در وزن 87 کیلوگرم ناصر علیزاده در دور اول با نتیجه 7 بر 1 آتابک عزیزبکوف از قرقیزستان را مغلوب کرد. وی در درو بعد با نتیجه 7 بر 1 عظیم آناممدوف از ترکمنستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 5 بر 1 سونیل کومار از هند را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. علیزاده در این دیدار با نتیجه 4 بر 7 مغلوب جالگاسبای بردیموراتوف از ازبکستان شد و به مدال نقره رسید..


باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

کانال باغستان نیوز در ایتا کانال باغستان در سروش |  کانال بله

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=43234

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا