ورزشی

ساعت بازی اردن و کره جنوبی امروز در جام ملت های آسیا

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره زمان دقیق و ساعت بازی تیم های ملی اردن مقابل کره جنوبی امروز شنبه 30 دی در مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا 2023 قطر مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

زمان دقیق و ساعت بازی تیم های ملی اردن مقابل کره جنوبی

اردن امروز شنبه در دومین بازی مرحله گروهی خود در جام ملت های آسیا 2023 از ساعت ۱۵:۰۰ به وقت تهران در ورزشگاه الثومه به مصاف کره جنوبی می رود.

هر دو تیم شروعی پیروزمندانه در رقابت های خود داشتند، بنابراین این یک مسابقه حیاتی در گروه E است و برنده حضور در مرحله بعدی حذفی را تضمین می کند.

تیم ملی اردن با نتیجه پرگل از مالزی در اولین بازی خود بدرقه کرد و با گل های موسی التماری و محمود المردی به پیروزی 4-0 دست یافت. این یک نتیجه خوب برای آنها بود، زیرا اردنی ها پیش از مسابقات در یک بازی دوستانه 6-1 به ژاپن باختند.

کره جنوبی که آخرین بار در سال 1960 در کشورش، قهرمان این رقابت ها شد، در اولین بازی خود با پیروزی 3-1 از بحرین گذشت.

ساعت بازی اردن و کره جنوبی امروز در جام ملت های آسیا
ساعت بازی اردن و کره جنوبی امروز در جام ملت های آسیا

 نکات خواندنی از تقابل دو تیم اردن و کره‌جنوبی

  • این دو تیم در تمام رقابت‌ها پنج بار به مصاف هم رفته‌اند که دو دیدار اخیرشان دوستانه بوده است. کره جنوبی رکورد شکست ناپذیری در برابر اردن دارد، با سه برد و دو بازی که با تساوی به پایان رسیده است.
  • چهار بازی از پنج دیدار کمتر از 2.5 گل به ثمر رسیده است و کره‌ جنوبی در 4 دیدار دروازه خود را بسته نگه داشته است.
  • آنها فقط یک بار در جام ملت های آسیا به مصاف هم رفته اند و یک بازی بدون گل انجام داده اند. تساوی در بازی مرحله گروهی در سال 2004.
  • کره جنوبی ها در مرحله گروهی پنج دوره اخیر جام ملت های آسیا شکست نخورده است. اردن در دوره قبل در مرحله گروهی بدون شکست بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا