اخبار روزاخبار مهم و فوری

علت شهادت شهید حاج صادق امیدزاده (حجت الله امیدوار) چه بود؟

حاج صادق امیدزاده فرمانده اطلاعات سپاه قدس و حاج غلام با نام جهادی حاج محرم، جانشین اطلاعات سپاه قدس، در حمله رژیم صهیونیستی به دمشق ترور شده اند.

به شهادت رسیدن حاج صادق امیدزاده در سوریه

شهادت فرمانده اطلاعات نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه(بانام مستعار حاج صادق) و جانشین ایشان(بانام مستعار حاج محرم) در حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به پایتخت سوریه /خبرگزاری دانشجو(لازم بذکر است حج صادق مسئول اطلاعات در سوریه بود)

♦️تصویری از حاج صادق و حاج محرم دو تن از شهدای امروز سپاه در سوریه که توسط جنگنده های رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند

صادق و حاج محرم

♦️جزئیات تازه از سرداری که امروز به شهادت رسید؛ سردار امیدزاده که بود؟

🔹گفته می‌شود حاج صادق در جریان گروگانگیری نیرو‌های جبهه النصره در اوایل بحران سوریه در بین اسرای ایرانی حضور داشته که در نهایت با پادرمیانی قطر به همراه دیگر اسرا آزاد شدند.
تصویر از شهید یوسف امیدزاده معروف به حاج صادق

تصویر شهید حاج صادق امیدزاده

تصویر شهید حاج صادق امیدزاده
تصویر شهید حاج صادق امیدزاده

📷تصویر شهید حاج صادق امیدزاده، مسئول اطلاعات سپاه قدس در سوریه که امروز به شهادت رسید، در کتاب «ر» روایت زندگی شهید رسول حیدری/جماران

بیانیه سپاه پاسداران در پی حمله رژیم صهیونیستی به دمشق

روابط عمومی کل سپاه:

🔹بار دیگر رژیم ددمنش و جنایتکار صهیونیستی اقدام به تجاوز به شهر دمشق پایتخت کشور سوریه نمود و طی حمله هوایی جنگنده‌های رژیم متجاوز و غاصب تعدادی از نیروهای سوری و ۴ تن از مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

🔹اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.
🎥تصاویر زنده از محل حمله رژیم اسرائیل به دمشق

خبرنگار رژیم صهیونیستی: شبکه المیادین لبنان – نزدیک به ایران – گزارش داد که دو افسر اطلاعاتی سپاه پاسداران در حمله ای در دمشق به اضافه یک نفر دیگر کشته (شهید) شدند. رویترز پیشتر از کشته شدن یکی از اعضای ارشد سپاه پاسداران خبر داده بود. این احتمال وجود دارد که به زودی اعلامیه رسمی ایران منتشر شود، همانطور که معمولا در چنین مواردی انجام می شود.

بحران در رسانه یعنی اینکه یک انفجار بزرگ در دمشق توسط رژیم صهیونیستی بوجود آمده و تمام خبرگزاری های دنیا در حال انعکاس اخبار آن هستند اما هیچکدام از رسانه های رسمی مملکت ما هیچ خبر موثقی تا این لحظه منتشر نکردند و ما باید از رویترز و الجزیره و العربیه اخبار این انفجار را رصد کنیم و روایت اول را از آنها بشنویم….

تصاویری از محل شهادت فرمانده اطلاعات نیروی قدس سپاه پاسداران، سردار حاج صادق امیدزاده، به همراه جانشینش حاج غلام (محرم) در حملات رژیم صهیونیستی به دمشق

برای بزرگنمایی روی عکس کلیک کنید:

 

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=52180

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا