گوناگون

اسامی کامل بازیگران سریال ترور از شبکه اول + زمان پخش

برای آشنایی با سریال پرطرفدار این روزهای شبکه یک به نام ترور با گزارش باغستان نیوز همراه باشید.

بازیگران سریال ترور حاج قاسم سلیمانی با نقش عبارتند از : شهرام ابراهیمی در نقش سبحان و نانت تومه در نقش هانا، فرهاد قائمیان، انوش معظمی، جعفر دهقان، رامین راستاد، مهدی سلوکی، افشین سنگ چاپ، حسین شفیعی در نقش طاها، داریوش مهربان در نقش امین، محمد حسین لطیفی، هدایت هاشمی و… که در سریال ترور (حاج قاسم سلیمانی) ایفای نقش کردند. در ادامه گزارش باغستان نیوز به بیوگرافی بازیگران سریال ترور حاج قاسم با نقش و عکس و داستان و اسامی بازیگران سریال ترور و زمان پخش می پردازیم.

سریال “ترور”، با روایتی از ترور نافرجام شهید قاسم سلیمانی به کارگردانی خیرالله تقیانی پور در ژانر اکشن،‌ جاسوسی است که در سال ۱۴۰۲ ساخته شده و برای اولین بار در دی ماه ۱۴۰۲ از شبکه یک پخش شد. تهیه کنندگی این سریال بر عهده مجتبی امینی و به قلم آرش قادری به نگارش درامده است.

تیزر جدید سریال ترور

سریال ترور حاج قاسم سلیمانی مجموعه تلویزیونی ایرانی است و برای اولین بار در دی ماه ۱۴۰۲ از شبکه یک به نمایش درامد. در این سریال بازیگران برجسته و مشهور سینمای ایران در آن مانند شهرام ابراهیمی و نانت تومه، فرهاد قائمیان، انوش معظمی، جعفر دهقان، رامین راستاد، مهدی سلوکی، افشین سنگ چاپ، حسین شفیعی، داریوش مهربان، محمد حسین لطیفی، هدایت هاشمی و … ایفای نقش کردند.

زمان پخش سریال سریال ترور حاج قاسم سلیمانی

به گزارش حرف تازه، سریال ایرانی ”ترور” از پنجشنبه تا جمعه از شبکه یک در ساعت ۲۲:۱۵ پخش میشود و تکرار آن نیز ساعت ۱۵ روز بعد خواهد بود

خلاصه داستان سریال ترور حاج قاسم سلیمانی

داستان سریال ترور، درباره ترور نافرجام حاج قاسم سلیمانی است . سریال از جنگ با داعش در سوریه آغاز می شود به نقشه ترور شهید قاسم سلیمانی در ایران می رسد

مجموعه ترور از تولیدات مرکز سیما فیلم روایتگر ماجرای ترور نافرجام حاج قاسم در کرمان است و اهمیت وی در منطقه و شجاعت و ذکاوت فرماندهی این سردار بزرگ را مطرح می‌ کند. داستان ترور حول محور یک ماموریت می‌ گردد که قرار است تروری به شخص سردار سلیمانی را نافرجام باقی بگذارد. در سریال تلاش‌ های پلیس امنیت را برای محافظت از فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌ بینیم و لازم به ذکر است که این اثر حول محور سردار سلیمانی نیست و بازیگری نقش او را در سریال بازی نمی‌ کند.

بیوگرافی بازیگران سریال ترور حاج قاسم سلیمانی

بیوگرافی انوش معظمی

انوش معظمی در سال ۱۳۵۰ متولد شد و بازی در سریال مختارنامه و نقش حرمله مشهور شد.

بیوگرافی شهرام ابراهیمی

شهرام ابراهیمی بازیگر نقش سبحان در سریال ترور متولد ۱۳۶۲ در شهرکرد و فارغ التحصیل کارشناسی نمایش گرایش بازیگری و دانشجوی کارشناسی ارشد رشته نمایش گرایش ادبیات نمایشی می باشد.

بیوگرافی مهدی سلوکی

مهدی سلوکی متولد ۱۴ خرداد ۱۳۶۴ است که بازیگری را از سال ۱۳۸۰ با سریال چراغ‌های خاموش شروع کرد و در سال ۱۳۸۵ با ایفای نقش بهروز در سریال نرگس شناخته شد. و در آثار مشهوری از جمله سریال‌های ما چند نفر، پنج کیلومتر تا بهشت، مرز خوشبختی و آتش سرد حضور داشته است.

بیوگرافی نانت تومه

نانت تومه بازیگر نقش هانا در سریال ترور بوده و متولد دهه ۱۳۶۰ می باشد او سابقه بازی در سریال مانکن و ترور را دارد و از بازیگران سریال ترور می باشد. نانت تومه بازیگر جوان کار هنری خود را با تئاتر آغاز کرد و در نمایش آواز خوان طاس بازی کرده و بعد از بازی در سریال مانکن در شبکه نمایش خانگی اولین حضورش در تلویزیون را با مجموعه ترور تجربه کرده و در نقش هانا در این مجموعه بازی کرده است.

بیوگرافی محمدحسین لطیفی (جاجی)

محمدحسین لطیفی (متولد ۲۵ اسفند ۱۳۴۱، تهران) کارگردان، نویسنده، مجری، بازیگر و تهیه‌کننده ایرانی است. وی فعالیت خود را با نقاشی و مجسمه‌سازی و به دنبال آن نقاشی متحرک شروع کرد و وارد عرصه فیلمسازی شد.

دیگر بازیگران

  • فرهاد قائمیان
  • جعفر دهقان
  • رامین راستاد
  • افشین سنگ چاپ
  • حسین شفیعی در نقش طاها
  • داریوش مهربان در نقش امین
  • هدایت هاشمی

عوامل سریال

مدیر صدابرداری: یاسررمضانی
سرپرست گروه کارگردانی: داود باقری
طراح صحنه: صدرا صدری
طراح گریم :شهرام خلج
جلوه های ویژه میدانی: حمید رسولیان
جلوه های بصری: کامیار شفیع پور
عکاس: امیر محمد ترکی

مجری طرح: مصطفی سلطانی
مدیر تولید: علیرضا همت عبیری
مدیر تصویربرداری : خسرو دادگر
تدوین: سید حامد محسن پور

طراح لباس: محمود بیاتی
آهنگساز: حبیب خزاعی فر
صداگذاری : مهرداد جلوخانی

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=52283

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا