اقتصادی

قیمت تور ۳ روزه قشم اعلام شد

برای آگاهی از قیمت تور های داخلی با باغستان نیوز همراه باشید. اگر میخواهید از قیمت تور ۳ روزه قشم مطلع شوید اینجا را بخوانید.

اگر قصد دارید که یک سفر کوتاه پیش از شروع سال جدید داشته باشید، یکی از بهترین مقاصد گردشگری در این زمان، جنوب کشور و به خصوص جزیره قشم است .قیمت تور ۳ روزه قشم از 8 میلیون و 300 هزار تومان شروع می شود.

یکی از مهم‌ترین دلایلی که بیشتر گردشگران زمستان را برای سفر به جنوب انتخاب می‌کنند، لذت بردن از هوای مطلوب بهاری در زمستان است. اگر در فصل زمستان به جزایری مثل جزیره هرمز، کیش یا قشم بروید تفاوت را با سفر به جنوب در تابستان احساس خواهید کرد. بنابراین اگر قصد سفر دارید، در همین دو ماه باقی‌مانده از سال ۱۴۰۲ راهی جنوب کشور شوید.

در همین رابطه قیمت جدیدترین تور هوایی سه روزه سفر به قشم را برایتان آماده کرده‌ایم.

اگر در هتل دریتا قشم قصد اقامت داشته باشید، بابت هر نفر باید ۱۱ میلیون و ۳۴۰ هزار تومان هزینه کنید. همچنین اگر اقامتی ارزان‌تر می‌خواهید، می‌توانید در هتل دیاموند با قیمت نفری هشت میلیون و ۳۲۲ هزار تومان ساکن شوید. جزییات قیمت‌ها را در جدول زیر ببینید.

*لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ ارز و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد.*

قیمت تور هوایی قشم ( دی ماه ۱۴۰۲)
هتلدرجه هتلمدت اقامتقیمت هر نفر / تومان
هتل دریتا قشم۴ ستاره۳ شب۱۱,۳۴۰,۰۰۰
آلاله سام و زال۳ شب۸,۴۲۴,۰۰۰
دیاموند۳ ستاره۳ شب۸,۳۲۲,۱۰۰
لوکس پرشیا قشم۳ ستاره۳ شب۸,۷۴۳,۳۰۰
سما ۱۳ ستاره۳ شب۹,۸۸۲,۰۰۰

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=53076

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا