سریال جزر و مد

زمان دقیق پخش سریال جزر و مد و ساعت تکرار و بازپخش از شبکه دوم سیما

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره زمان پخش سریال جزر و مد و ساعت تکرار و بازپخش از شبکه دوم سیما مطلبی را برای شما آورده ایم . با ما همراه باشید.

زمان و ساعت دقیق پخش و بازپخش سریال جزر و مد

 سریال «جزر و مد» به کارگردانی علی عبدالعلی زاده و تهیه‌کنندگی محسن توکل فرد؛ به سفارش سیمای استان‌ها در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه ای در صدا و سیمای مرکز خوزستان تولید شده است. این مجموعه تلویزیونی طنز هر شب ساعت 21:30 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

زمان پخش: از شنبه 1401/8/21 شنبه تا چهارشنبه ساعت 21:30  شبکه دوم

بازپخش: روز بعد ساعات 1:10 بامداد، 9:15 صبح و 16:15 ظهر

خلاصه هفتگی: پنجشنبه‌ها ساعت 21:30 شب

تعداد قسمت های سریال جزر و مد

30 قسمت 40 دقیقه‌ای  تهیه شده در: صدا و سیمای مرکز خوزستان به سفارش مرکز سیمای استان‌ها

خلاصه داستان سریال جزرومد

در خلاصه داستان این سریال آمده است: لطیف جنوبی اصل، سالها پیش از ماهشهر به تهران مهاجرت کرده و در همان جا تشکیل خانواده داده و صاحب فرزند شده؛ اکنون در آستانه بازنشستگی است. اما به دلیل مشکلاتی که برای او و خانواده اش پیش آمده است مجبور می‌شود از تهران به زادگاهش خوزستان مهاجرت کنند و در خانه باغ متروکه ای که از پدرش به ارث رسیده به همراه خانواده‌اش مستقر شوند.

موضوع اصلی سریال جزرو مد چیست؟

در این سریال طنز موضوعات متعددی همچون اشتغال، ازدواج جوانان، محیط زیست، خانواده، مشاغل زود بازده، کارآفرینی و… در فضایی شاد و مفرح و با پرهیز از شعارزدگی پرداخته می‌شود.

همانگونه که از خلاصه داستان مشخص است بحث مهاجرت معکوس از تهران به استان خوزستان و بیان ظرفیت‌های بومی استان خصوصاً شهر‌های ماهشهر و سربندر در فضایی شاد و مفرح از اهداف این سریال بوده است.

بازیگران سریال جزر ومد چه کسانی هستند؟

رضا فیاضی، نصرالله رادش، علی غریب، افسانه ناصری، مهدی امینی خواه، ملیکا پارسا دوست، آیسان کرمی، ایلیا بعنونی نژاد، سیده سنا موسوی، بهاره یارمحمدی، عبدالمجید حیاتی، آزاده جدیدی، فرشته غلامی، متین نصیریان، محمد غدیر زاده، عباس محبوب، خشایارراد، حمید لولایی، علی اصغر حیدری، فریده دریامج و…. از جمله بازیگران این سریال هستند.

سایر عوامل سریال جزرومد

برخی از عوامل سریال تلویزیونی «جزر و مد» عبارتند از ناظر کیفی: مهدی فرجی، دستیار تهیه: مجتبی پور رضوی، طراح صحنه: علی مربی، طراح چهره پردازی: رسول نعمتی، اصلاح رنگ و نور: مهدیه مرادی، جلوه های ویژه رایانه ای: مسلم زندی، مدیر تدارکات: غلامرضا مزرعه و عبدالحمید ایتی، تصویربرداران: مهران کلنگدار و محمود حمیدی، مدیر تولید: احمد مکاری و غلامرضا مزرعه، طراح لباس: زهرا شوشتری، منشی صحنه: آزاده جدیدی، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: فرشاد ارج و مهدی مقدم، مدیر صدابرداری: علیرضا شیرالی، صداگذاری و ترکیب صداها: مهدیه مرادی، آهنگساز: بهنام صبوحی، تدوین: رسول صبوری، مدیر تصویربرداری: سهیل خویشکار، تهیه کننده: محسن توکل فرد، نویسنده و کارگردان: علی عبدالعلی زاده.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=5353

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا