اخبار تعطیلی مدارس

آیا شنبه ۱۴ بهمن مدارس کردستان تعطیل است؟

برای بسیاری از والدین و دانش آموزان این سوال پیش آمده است که آیا فردا شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ مدارس کردستان و شهرهای استان کردستان به علت بارش شدید برف تعطیل است یا خیر؟

آیا فردا شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ مدارس کردستان تعطیل است؟

مسوول روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: مدارس برخی شهرهای استان فردا شنبه ۱۴ بهمن غیرحضوری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، میثم منتشلو شامگاه جمعه به خبرنگاران رسانه‌های جمعی اعلام کرد: به اطلاع دانش‌آموزان، فرهنگیان و اولیای گرامی می‌رساند، با موافقت فرمانداران به دلیل برودت هوا، یخبندان و مشکل تردد، عبور و مرور و مسدود شدن اکثر راههای روستایی، شنبه چهاردهم بهمن ماه ۱۴۰۲ فعالیت مدارس شهرستان‌های زیر در بستر شاد و به صورت غیرحضوری خواهد بود.

شهرستان دیواندره: فعالیت تمامی مدارس شهر و روستای این شهرستان در تمام مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و بعد از ظهر به صورت غیر حضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام می‌گیرد.

شهرستان بیجار: فعالیت تمامی مدارس سطح شهر و روستاهای این مدیریت در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و بعدازظهر به صورت غیرحضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.

مدارس منطقه کرانی: فعالیت تمامی مدارس سطح شهر و روستاهای تابعه این منطقه به صورت غیرحضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.

شهرستان سنندج: فعالیت تمامی مدارس شهر و روستای این شهرستان در دوره‌های مختلف تحصیلی در نوبت صبح و بعد از ظهر به صورت غیر حضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام می‌گیرد.

شهرستان سقز: فعالیت تمامی مدارس سطح شهر و روستاهای شهرستان سقز و منطقه زیویه در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و بعد از ظهر به صورت غیر حضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.

شهرستان کامیاران: فعالیت تمامی مدارس سطح شهر و روستاهای شهرستان کامیاران در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و بعد از ظهر به صورت غیر حضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.

شهرستان قروه و دهگلان: فعالیت تمامی مدارس سطح شهر و روستاهای شهرستان‌های یاد شده در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و بعد از ظهر به صورت غیر حضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.

گقتنی است؛ مراکز پیش‌دبستانی و مراکز سنجش نیز فردا شنبه تعطیل است و در خصوص نوبت مجدد برای سنجش نوآموزان نیز، از سوی مدیران مراکز سنجش به خانواده‌ها اطلاع رسانی خواهد شد.

لینک کانال های باغستان نیوز (اخبار فوری و داغ ) را در شبکه های اجتماعی داخلی دنبال نمایید و به دیگران نیز معرفی کنید:

باغستان نیوز در ایتا| کانال باغستان در سروش | کانال روبیکا

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=53627

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا