اخبار روزاخبار مهم و فوری

علت واریز نشدن یارانه بهمن 1402 چیست؟ | چرا یارانه بهمن ماه واریز نشد؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره علت واریز نشدن یارانه بهمن 1402 چیست؟ مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

علت اصلی و دلیل دقیق واریز نشدن یارانه بهمن 1402 چه بود؟

بعضی از هم وطنانمان پیگیر دریافت یارانه بهمن ماه امروز جمعه 20 بهمن هستند. و سوالشان این است که چرا یارانه بهمن 1402 واریز نشده است؟

به گزارش باغستان نیوز، با توجه به اینکه یارانه های قبلی روز بیستم هر ماه به حساب سرپرست خانوار واریز می شد، بسیاری از مردم امروز منتظر دریافت یارانه بودند.

باید به اطلاع برسانیم با توجه به تصمیم دولت محترم، از ماه بهمن زمان واریز یارانه ها تغییر کرده است.

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در این باره با تبریک دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به منظور نظم بخشی هر چه بیشتر به پرداخت یارانه‌ها و مستمری‌های موضوع قانون هدفمندسازی یارانه‌ها، از این ماه پرداخت‌های این سازمان براساس زمان‌بندی جدول زیر انجام خواهد شد.

یارانه نقدی و معیشتی خانوار دهک های یک تا سه روز 25 هر ماه واریز می شود.

یارانه نقدی و معیشتی سایر خانوارهای مشمول در روز سی ام هر ماه واریز می شود.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=54260

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫7 دیدگاه ها

  1. اصل گرانی آب و برق و گاز و بنزین و حامل های انرژی بخاطر پول گرفتن از ثروتمندان و پرداخت به فقرا بود….حالا بقول شما کالاهای اساسی …اولا که این کوپن ها قبلا قبل از یارانه نقدی هم که بود…..پس چرا آب و برق و گاز و بنزین و….رو گرون کردید؟…..این کار یعنی حذف یارانه نقدی و پرداخت کوپن یگ…..ماها انسانیم…گاو و گوسفند نیستیم که کاه و یونجه جلومون بریزید….خجالت بکشید….کالاهای اساسی تعریفی شماها هم معلومه چیه،روغن های مایع که همه عامل سکته های قلبی و مغزی اند،برنج هندی که همش رزین و پلاستیکه ، مرغ هورمونی که درد بی درمونه و و و…..

    13
دکمه بازگشت به بالا