ورزشی

نتیجه و خلاصه بازی شمس آذر قزوین و استقلال خوزستان

 در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره نتیجه و خلاصه بازی شمس آذر قزوین و استقلال خوزستان در بازی برگشت نیم فصل دوم هفته شانزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران فصل 1402 مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

خلاصه بازی شمس آذر قزوین و استقلال خوزستان

هفته شانزدهم  لیگ برتر ، پنجشنبه 27 /11/ 1402،  ، ساعت:14:30
ورزشگاه: سردار آزادگان قزوین
*داوران: علی صفایی/کمک ها: حسن انتظاری و بهمن عبداللهی/داور چهارم: میثم حیدری/ناظر داوری: اکبر بخشی زاده/نماینده سازمان لیگ: امیرحسین روشنک

ترکیب شمس آذر قزوین: علیرضا جعفرپور، مهدی محمدی، محمدرضا رضایی، هومن ربیع زاده ، حسین گودرزی (85 – عرشیا سرآبادانی)، علی آزادمنش، حسین سرآبادانی، صادق آلبوصبیح،امیرمحمد نسائی، فراز امامعلی (46 – محمد پاپی) و عیسی مرادی
سرمربی: سعید دقیقی

استقلال خوزستان: حسن پورحمیدی، علی هلیچی، علیرضا کاظمی ( 72- حسین دلفی فرد)، محمد ابوالفضل کوهی، حسین ساکی (46 – جواد آقایی پور)، ساویو روبرتو (72- حسین شوشتری)، حسین احمدی، علیرضا خوش کفا، احمدرضا جلالی، عثمان اندونگ، محمدحسین باصری (63-علیرضا رحمتی).
سرمربی: سیروس پورموسوی

نتیجه بازی شمس‌آذر قزوین و استقلال‌خوزستان

دقیقه 5: شوت امیرمحمد نسائی با اختلاف زیاد از بالای دروازه استقلال خوزستان بیرون رفت.
دقیقه 22: شوت پای چپ ساویو خرید جدید آبی‌های خوزستان با اختلاف زیاد از بالای دروازه میزبان بیرون رفت.
دقیقه 28: ارسال خطرناک بازیکن شمس آذر با اختلاف کمی از روی دروازه پورحمیدی بیرون رفت.
دقیقه 39: ضربه سر باصری باعث شد توپ با اختلاف زیاد از بالای دروازه شمس آذر بیرون برود.
دقیقه 1+45: ضربه پشت سر مهدی محمدی که از روی پرتاب اوت بلند شمس آذر به دست آمد از کنار دروازه بیرون رفت.
دقیقه 46: ارسال رو به جلوی علیرضا کاظمی در شروع نیمه دوم می‌توانست میهمان را به گل برساند اما آقایی پور با وجود پرتاب خود به توپ نرسید.
دقیقه 46: در واکنش به حمله برق آسای استقلال خوزستان شمس آذر با شوت عیسی مرادی دروازه میهمان را تهدید کرد اما پورحمیدی مقابل این ضربه ایستاد و توپ را دفع کرد.
دقیقه62: لو رفتن توپ در زمین تیم شمس آذر باعث شد تا باصری موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی پیدا کند اما او در حالی که می توانست پاس بدهد، اقدام به شوتزنی کرد که توپ با اختلاف به بیرون رفت.
دقیقه 63: شوت نه چندان پرقدرت آلبوصبیح که دومین ضربه داخل چارچوب میزبان بود توسط پورحمیدی مهار شد.
دقیقه 64: بعد از خطایی که روی بازیکن شمس آذر اتفاق افتاد مهاجم این تیم با پورحمیدی تک به تک شد اما گلر میهمان با خروج بموقع و دفع توپ اجازه گلزنی به حریف نداد.
دقیقه68: بهترین موقعیت شمس آذر با مانور و شوت تماشایی کاپیتان این تیم عیسی مرادی از دست رفت.در حالی که مدافعان و دروازه بان میهمان تسلیم شده بودند شوت مرادی با کمترین اختلاف ممکن از بالای دروازه پورحمیدی بیرون رفت.
دقیقه 80: ارسال از جناح چپ شمس آذر با ضربه سر امیرمحمد نسائی مواجه شد و در تنها موردی که اندونگ ناکام ماند توپ به محل تلاقی تیرهای عمودی و افقی و خورد دریباند هم بازیکن شمس آذر ضربه ضعیفی به توپ زد.
دقیقه 83: پاس عمقی دیدنی آلبوصبیح، عیسی مرادی را روانه دروازه حریف کرد اما او در موقعیتی عالی از کمند مدافع نزدیکش رها شد و شوت زد که پورحمیدی توپ را مهار کرد.
دقیقه 87: جواد آقایی پور بعد از مانور و حرکت در عرض اقدام به شوتزنی کرد که توپ بعد از برخورد به مدافع میزبان کمانه کرد و به سمت دروازه رفت اما جعفرپور به راحتی توپ را مهارکرد.

منبع: ورزش3

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=54848

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا