اخبار روزاخبار مهم و فوری

چرا کالابرگ فجرانه بهمن واریز نشده است؟

برای بسیاری از هم وطنانمان این سوال پیش آمده است که چرا کالابرگ فجرانه بهمن واریز نشده است؟ و چرا کد کالا برگ جواب نمیدهد؟

🔹برخی شهروندان در این خصوص عنوان کردند که فروشگاه‌های طرف قرارداد طرح کالابرگ و حتی فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای طرح تشویقی کالابرگ فجرانه مردم را دست به سر می‌کنند.
🔹یک متصدی فروش در فروشگاه زنجیره‌ای در این باره گفته: هر روز ده‌ها نفر برای طرح فجرانه مراجعه می‌کنند در حالی که نمی‌توانیم به آنها خدمات بدهیم،‌ چون نرم‌افزار فارا قطع است و دستگاه بارکد خوان هم کار نمی‌کند.

۲۲۰ هزار تومان یارانه کالابرگ فجرانه واریز شد

مدیر رفاه امور اجتماعی اداره کل تعاون، کل و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای همه اعضای خانواده به ازای هر فرد ۲۲۰ هزار تومان یارانه کالا داده می‌شود.

به گزارش باغستان نیوز به نقل از مهر، علی دانشی عصر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این طرح به مدت سه ماه از ۱۷ بهمن تا ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ اجرا می‌شود.

وی بیان داشت: کالاها در فروشگاه‌های متصل به طرح کالابرگ الکترونیکی توزیع می‌شود و کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* میزان اعتبار باقی‌مانده را برای کالا برگ به شما نشان می‌دهد.

وی بیان داشت: در قالب طرح فجرانه این مرحله جدید کالابرگ بین خانواده‌های دهک یک تا هفت توزیع می‌شود و این کالابرگ ارتباطی به یارانه‌های نقدی مردم ندارد.

دانشی تصریح کرد: ۱۱ قلم کالا درقالب اجرای این طرح توزیع می‌شود.

باغستان نیوز در ایتا کانال باغستان در سروش

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=54856

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا