اخبار مهم و فوریورزشی

ساعت بازی برگشت سپاهان و الهلال امروز در لیگ قهرمانان آسیا

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره روز و تاریخ و ساعت دقیق و زمان بازی برگشت سپاهان ایران مقابل الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

ساعت دقیق و زمان بازی برگشت سپاهان ایران مقابل الهلال عربستان

تیم فوتبال سپاهان ایران در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ از ساعت ۲۱:۳۰ در عربستان به مصاف الهلال خواهد رفت.

تیم سپاهان ایران در بازی رفت در اصفهان و در حضور بیش از ۷۰ هزار تماشاگر بازی قابل قبولی مقابل الهلال عربستان انجام داد و تا قبل از ۱۰ نفره شدن شانس پیروزی مقابل پرستاره ترین آسیا را داشت اما فرشاد احمدزاده فرصت گلزنی ایده آلی را از دست داد و در ادامه محمد دانشگر با یک تکل بی مورد سپاهان را ۱۰ نفره کرد!

اینگونه بود که الهلال ۳ بر یک پیروز شد تا امید زیادی برای صعود به مرحله بعدی داشته باشد.

الهلال البته یکی از شانس های اصلی قهرمانی آسیاست صدرنشین لیگ عربستان تیمی است که به النصر عربستان با فوق ستاره ای مثل کریس رونالدو ۴ گل می زند بنابراین انتظار جبران باخت در عربستان برای سپاهان خیلی با منطق فوتبال جور درنمی آید اما فوتبال ایران پر از اتفاقات بزرگ و حماسی است.

حضور سپاهان در فینال لیگ قهرمانان آسیا از آن جمله است. فوتبالدوستان ایرانی دوست دارند  سپاهانی ها از اعتبار فوتبال کشور دفاع کنند و حتی اگر توانستند شگفتی ساز شوند و یا وداعی با شکوه از لیگ قهرمانان آسیا داشته‌باشند.

دستمزد یک بازیکن الهلال شاید از بودجه کل باشگاه سپاهان در یک‌سال بیشتر باشد بنابراین نمی‌توان در فوتبال بدون پول و هزینه و فقط با اتکا به نیروی انسانی توانمندی به موفقیت رسید.

سپاهان در بازی مقابل الهلال تیمی بی دفاع است زیرا محمد دانشگر و هادی محمدی دو مدافع تخصصی اش محرومند و احتمال دارد امید نورافکن در کنار سیاوش یزدانی در قلب دفاع قرار بگیرند و مقابل گلزنی خطرناک مثل میتروویچ قرار بگیرند.

امیدواریم تیم سپاهان نمایشی آبرومند در ورزشگاه جدید الهلال به نمایش بگذارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا