اخبار روزاخبار مهم و فوری

عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد کی واریز میشود؟

برای بسیاری از مستمری بگیران این سوال پیش آمده است که عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد کی و چه روزی به حساب واریز میشود؟

زمان دقیق عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد

اگر اعتبارات لازم انجام شود برای مددجویان بهزیستی و کمیته‌امداد در اوایل اسفند عیدی واریز می شود که برابر با یک ماه مستمری است .

معاون امور سلامت اجتماعی اداره کل بهزیستی استان مرکزی، هدف از تشکیل این گروهها را کاهش مدت حمایت‌های مستمر سازمان، پایین آمدن سطح وابستگی جامعه هدف و افزایش خوداتکایی اقتصادی، روانی، اجتماعی زنان سرپرست خانوار و ارتقای سطح آموزش و مهارت‌ها در آنان عنوان کرد.

اله دادی ادامه داد: اعضای گروه از پنج تا هفت نفر از زنان و دختران سرپرست خانوار تشکیل می‌شود و این گروه تحت نظارت مرکز مثبت زندگی ۶۸۵۹ تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: هدف‌گذاری بهزیستی استان مرکزی ترویج مهارت‌آموزی بین جامعه هدف و خانواده‌های تحت پوشش است چراکه مهارت‌آموزی در زمینه صنایع دستی در بین بانوان تحت پوشش، یکی از موارد مهم و مورد تأکید این نهاد حمایتی است.

اله دادی توضیح داد: گروه همیار نبی اکرم(ص) در زمینه خیاطی فعالیت می‌کند که تاکنون ۵۰۰ میلیون ریال از اعتبارات آماده‌سازی شغلی برای راه اندازی به آن کمک شده است.

اگر اعتبارات لازم انجام شود برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در اوایل اسفند عیدی واریز می شود که برابر با یک ماه مستمری است.

وی سقف اعتبارات قابل پرداخت به گروه را یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بیان کرد و افزود: پس از ابلاغ اعتبارات پرداخت خواهد شد.

اله دادی گفت: مبلغ ۶۵ میلیون ریال نیز به منظور ثبت گروه پرداخت شده است.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=55505

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا