ورزشیپرسپولیس

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل ذوب آهن در هفته ۱۸ لیگ برتر

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره ترکیب احتمالی پرسپولیس تهران مقابل ذوب آهن اصفهان در هفته ۱۸ مسابقات لیگ برتر مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

ترکیب احتمالی پرسپولیس تهران مقابل ذوب آهن اصفهان

امیررضا رفیعی، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی فر، سروش رفیعی، مسعود ریگی، سعید صادقی، مهدی ترابی، امید عالیشاه، عیسی آل کثیر

علیرضا بیرانوند سنگربان ملی پوش پرسپولیس بعد از مدت ها به دلیل چهارکارته شدن نمی تواند سرخ پوشان را مقابل تیم اصفهانی همراهی کند و از این بازی محروم می باشد.

البته باشگاه پرسپولیس نسبت به دریافت کارت زرد بیرانوند در بازی مقابل تراکتور تبریز به فدراسیون فوتبال شکایت کرده است که بعید به نظر میرسد این اخطار پاک شود.

به هر حال بعد از انجام 17 مسابقه پرسپولیس با بیرانوند، حالا نوبت به گلر ذخیره و جوان این تیم می رسد که در بازی رسمی برابر ذوب آهن اصفهان محک بخورد.

بعد از درخشش عیسی آل کثیر در بازی مقابل تراکتور، اوسمار سرمربی قرمزپوشان تصمیم گرفته است که از ابتدا به او بازی بدهد و جایگزین شهاب زاهدی شود

شهاب زاهدی هم که این روزها پیشنهادی از لیگ ژاپن دریافت کرده است، آن بازیکن سرحال و قبراق سابق نیست و بسیاری از موقعیت ها را در دو بازی اخیر به هدر داده است.

به نظر می رسد که کارت بازی عبدالکریم حسن پیش از مسابقه ذوب آهن صادر شود و این بازیکن قطری بتواند نخستین بازی خود را مقابل این تیم اصفهانی در لیگ ایران انجام دهد.

لازم به توضیح می باشد تا این لحظه فعلا  ITC این بازیکن قطری صادر نشده است و حضورش در ترکیب اصلی در هاله ای از ابهام می باشد.

یاسین سلمانی و مرتضی پورعلی گنجی دو بازیکن مصدوم پرسپولیس هستند که نمی توانند به میدان بروند.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=55793

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا