اخبار روزاخبار مهم و فوری

چه مدارسی امروز دوشنبه 7 اسفند 1402 تعطیل است؟

برای بسیاری از دانش آموزان و والدین این سوال پیش آمده است که آیا مدارس روز دوشنبه 7 اسفند 1402 تعطیل است یا خیر؟

فهرست مطالب:

وضعیت مدارس رودبار قصران در استان تهران

 کلاس درس همه مقاطع تحصیلی رودبارقصران به علت برودت هوا امروز دوشنبه در دو نوبت صبح و عصر غیرحضوری شد.

به گزارش باغستان نیوز و بنا بر اعلام ستاد مدیریت بحران شمیرانات، کلاس درس تمام مقاطع تحصیلی رودبار قصران برای امروز دوشنبه هفتم اسفندماه غیرحضوری شد.

بر اساس این گزارش این تصمیم به علت سرما و برودت هوا اتخاذ شده است.

گفتنی است که کلاس‌ها در بستر مجازی و شاد دایر خواهد بود.

مدارس شیفت صبح برخی مناطق گیلان تعطیل شد

 مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از تعطیلی مدارس شیفت صبح برخی مناطق گیلان به علت بارش برف خبر داد.

به گزارش باغستان نیوز به نقل از مهر، محمد حسین رمضانی اظهار کرد: به دلیل بارش برف، مدارس تمام مقاطع تحصیلی شیفت صبح در دیلمان و عمارلوی رودبار امروز دوشنبه ۷ اسفند تعطیل است.

رمضانی افزود: همچنین مدارس ییلاقی و سخت گذر املش، رحمت آباد، اطاقور و رحیم آباد و مدرسه ابتدایی ماسوله نیز در شیفت صبح تعطیل می‌باشد.

وی با اشاره به تعطیلی مدارس در تاریخ ۷ اسفند گفت: امروز آموزش دانش آموزان در این مناطق از طریق شبکه شاد انجام خواهد شد.

وضعیت مدارس اردبیل امروز دوشنبه ۷ اسفند

رییس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت:فعالیت های آموزشی مدارس روز دوشنبه ۷ اسفند ماه در برخی از شهرهای استان اردبیل غیرحضوری و در بستر شاد انجام می شود.

حسن اسکندرزاده در گفت و گو با خبرنگار ما، اظهار کرد: به دلیل بارش برف و برودت هوا در اردبیل، نیر، هیر و گرمی فعالیت های آموزشی دوره های پیش دبستانی و ابتدایی و کلیه مدارس استثنایی در نوبت صبح و عصر به صورت غیر حضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در مشگین شهر دوره های پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی و متوسطه اول روستایی در نوبت صبح به صورت غیر حضوری خواهد بود.

رییس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل همچنین گفت: در شهرستان خلخال خلخال دوره‌های پیش دبستانی، ابتدایی متوسطه دوره اول و مدارس استثنایی در نوبت صبح به صورت غیرحضوری خواهد بود.

اسکندرزاده افزود: همچنین در کوثر، لاهرود و ارشق دوره های پیش دبستانی و ابتدایی غیرحضوری بوده و دوره های متوسطه اول و دوم با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

وضعیت مدارس کردستان امروز دوشنبه 7 اسفند

میثم منتشلو شامگاه یکشنبه به خبرنگاران رسانه‌های استان کردستان اعلام کرد: به علت برودت هوا براساس تصمیم فرمانداران فعالیت مدارس برخی شهرهای استان دوشنبه هفتم اسفند ماه به صورت غیرحضوری و برخی نقاط نیز با تأخیر انجام می‌شود.

شهرستان سنندج:

فعالیت مدارس در تمامی دوره‌های تحصیلی سطح شهر و روستای سنندج با تأخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

شهرستان سقز:

فعالیت تمامی مدارس شهر و روستاهای سقز در دوره ابتدایی به صورت غیرحضوری و در بستر شاد انجام می‌شود.

شهرستان قروه:

فعالیت مدارس پیش‌دبستانی و ابتدایی دوره اول و دوم (پایه اول تا ششم) سطح شهر و روستای این شهرستان در نوبت صبح به صورت غیرحضوری و در بستر شبکه شاد انجام می‌شود.

شهرستان سروآباد:

مدارس ابتدایی سطح شهر و روستاهای سروآباد در نوبت صبح به صورت غیرحضوری انجام می‌گیرد و مدارس متوسطه دور اول و دوم سطح شهر و روستا با تأخیر و از ساعت ۹ آغاز می‌شود.

شهرستان کامیاران (بخش مرکزی و موچش)

فعالیت تمامی مدارس شهری و روستایی بخش مرکزی و موچش در تمامی مقاطع تحصیلی با تأخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

شهرستان دهگلان:

فعالیت تمامی مدارس دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی شهرستان دهگلان در نوبت صبح و با تأخیر از ساعت ۹ آغاز می‌شود.

منطقه سریش‌آباد:

فعالیت تمامی مدارس ابتدایی سطح شهر و روستا در نوبت صبح به صورت غیرحضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام می‌گیرد.

همچنین مراکز پیش‌دبستانی در این نوبت تعطیل است.

منطقه کرانی:

فعالیت تمامی مدارس شهر و روستاهای تابعه این منطقه به صورت غیرحضوری و در بستر شاد شکل می‌گیرد.

شهرستان بانه:

مدارس سطح شهر و روستاهای بانه در نوبت صبح غیرحضوری خواهد بود.

وضعیت مدارس ملارد و شهریار و قدس امروز دوشنبه 7 اسفند

مدارس ابتدایی (دوره اول و دوم)  شهرستان ملارد، شهریار و قدس و رباط کریم در نوبت صبح غیرحضوری شد

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، به علت بارش برف، یخبندان و کاهش محسوس دما،کودکستان‌ها تعطیل وآموزش مدارس ابتدایی (دوره اول و دوم) نوبت صبح #ملارد، #شهریار و #قدس #رباط_کریم #بهارستان(۱و۲) به صورت غیرحضوری و کلاس‌ها در بستر پیام‌رسان #شاد برگزار خواهد شد

وضعیت مدارس استان همدان امروز دوشنبه 7 اسفند 1402

✅ باتوجه به بارش برف، سرمای شدید و لغزندگی سطح معابر عمومی، تمام دوره های تحصیلی در سراسر استان همدان امروز دوشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ در نوبت صبح تعطیل و آموزش ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می گیرد.

✅ مراکز سنجش بدو ورود به دبستان نیز دوشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ تعطیل می باشد.

وضعیت برخی از مدارس استان خراسان رضوی برای امروز دوشنبه 7 اسفند

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: به علت برودت هوا، بارش برف و لغزندگی سطح معابر امروز دوشنبه فعالیت برخی از مدارس خراسان رضوی غیرحضوری شد.

به گزارش باغستان نیوز حسین محمدزاده اظهار کرد: به علت برودت هوا، بارش برف و لغزندگی سطح معابر؛ امروز دوشنبه ۷ اسفندماه فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی سرخس در دو نوبت صبح و عصر و مدارس ابتدایی سرولایت و فریمان در نوبت صبح به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد و کلیه مدارس گناباد در تمامی مقاطع و مدارس ابتدایی شهرستان کلات در نوبت صبح با دو ساعت تأخیر آغاز خواهد شد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: به علت برودت هوا، بارش برف و لغزندگی سطح معابر؛ امروز دوشنبه ۷ اسفندماه فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی سرخس در دو نوبت صبح و عصر و مدارس ابتدایی سر ولایت و فریمان در نوبت صبح به صورت غیرحضوری و در بستر پیام رسان شاد برگزار خواهد شد و کلیه مدارس گناباد در تمامی مقاطع و مدارس ابتدایی شهرستان کلات در نوبت صبح با دو ساعت تأخیر آغاز خواهد شد.

وی افزود: کلیه مهدهای کودک، پیش دبستانی‌ها، مدارس استثنایی و فعالیت مراکز جامع سنجش آموزش و توانبخشی شهرستان‌های سرولایت، سرخس و فریمان نیز تعطیل است.

وضعیت مدارس برخی شهرهای استان گلستان امروز

مدارس برخی شهرهای گلستان امروز دوشنبه 7 اسفند 1402 به صورت غیر حضوری برقرار می شود.

به گزارش باغستان نیوز، با عنایت به برودت هوا، مدارس برخی شهرهای استان گلستان امروز غیر حضوری خواهد بود.

کلیه مدارس شهرستان گالیکش بر اساس نرم افزار شاد برقرار خواهد بود.

مدارس غیر حضوری استان به شرح؛ روستاه های زیارت و شاهکو سفلی در شهرستان گرگان، مدارس دهنه زرین گل در شهرستان علی آباد کتول، مدارس شهر رامیان و روستاهای کوهستانی در شهرستان رامیان، مدارس نوده خاندوز و بخش چشمه ساران در شهرستان آزادشهر، مدارس ابتدایی و متوسطه اول در شهرستان کلاله، مدارس بخش گلیداغ در شهرستان مراوه تپه، مدارس ابتدایی و متوسطه اول و متوسطه دوم در نواحی کوهستانی در شهرستان مینودشت، مدارس ابتدایی نوبت صبح در شهرستان گنبد کاووس و مدارس حاجی آباد کوهپایه در شهرستان کردکوی می‌باشد.

وضعیت مدارس سرخس برای امروز دوشنبه 7 اسفند

فرماندار سرخس گفت: بارش برف و متعاقب آن سرمای هوا، سبب شد تمامی مدارس مقاطع ابتدایی شهرستان سرخس امروز دوشنبه به صورت غیرحضوری برگزار شود.

حسن نوری‌زاده، در گفت و گو با ایسنا ضمن اعلام این خبراظهار کرد: با توجه به تصمیم‌گیری ستاد بحران سرخس و برودت هوا، بارش برف و لغزندگی سطح معابر، امروز دوشنبه هفتم اسفندماه ۱۴۰۲ فعالیت آموزشی تمامی مدارس ابتدایی شهر و روستاهای شهرستان سرخس در دو نوبت صبح و عصر به‌صورت غیر حضوری است.

وی با بیان اینکه فعالیت مدارس در زمان تعطیلی به صورت غیرحضوری و در بستر پیام‌رسان «شاد» ادامه می‌یابد، افزود: امروز همچنین تمام مهدهای کودک‌ و پیش‌دبستانی‌های شهرستان تعطیل هستند.

وضعیت مدارس استان کرمان امروز دوشنبه هفتم اسفند

بارش برف و باران، آموزش حضوری مدارس برخی مدارس مناطق مختلف استان کرمان را در روز دوشنبه هفتم اسفندماه تعطیل کرد.

در پی بارش برف و باران و احتمال یخ‌زدگی معابر، آموزش حضوری مدارس منطقه فیض آباد، بخش کوهساران و روستاهای خورند، ریحان، بغیجان از توابع شهرستان راور در روز دوشنبه هفتم اسفند تعطیل شد و آموزش از طریق مجازی پیگیری می‌شود.

اداره اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان اعلام کرد: با توجه به بارش برف و باران، یخبندان و لغزندگی معابر، مدارس منطقه فیض آباد، بخش کوهساران و مدارس روستاهای خورند، ریحان و بغیجان از توابع شهرستان راور امروز آموزش حضوری تمامی دوره‌های تحصیلی تعطیل شده و آموزش از طریق فضای مجازی دنبال خواهد شد.

همچنین به دلیل بارش برف و باران، آموزش حضوری مدارس دوره ابتدایی شهرستان زرند و مدارس مناطق دشتخاک و سربنان از توابع این شهرستان در تمامی دوره‌های تحصیلی در روز دوشنبه هفتم اسفند ماه تعطیل است و آموزش از طریق مجازی پیگیری می شود.

وضعیت مدارس استان قم امروز دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲

به دلیل بارش برف و باران و برودت هوا، مدارس استان قم در تمامی مقاطع تحصیلی امروز دوشنبه هفتم اسفند ماه به‌صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم در اطلاعیه ای اعلام کرد که به دلیل بارش برف، برودت هوا و یخبندان، مدارس همه مقاطع تحصیلی استان قم امروز دوشنبه هفتم اسفندماه بصورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

بر اساس این اطلاعیه، ساعت کار ادارات و دانشگاه‌های استان نیز با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد ش

وضعیت مدارس استان یزد برای امروز دوشنبه هفتم اسفند

مدارس ابتدایی استان به جز شهرستان های ابرکوه، بافق، خاتم و مروست، امروز تعطیل و به صورت غیرحضوری برگزار می شود

ستاد مدیریت بحران استان با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش با توجه به بارش نزولات آسمانی، برودت هوا و مه صبحگاهی مدارس ابتدایی در سطح استان به جز شهرستان های ابرکوه، بافق، خاتم و مروست را تعطیل و کلاس ها به صورت غیرحضوری برگزار می شود.
همچنین مدارس مقطع متوسطه در بخش های عقدا و رباط پشت بادام اردکان، ندوشن میبد، روستاهای بخش مرکزی و نیر شهرستان تفت و بخش آسفیج بهاباد نیز به صورت غیرحضوری برگزار می شود

وضعیت مدارس ابتدایی زنجان امروز دوشنبه ۷ اسفند

اداره کل آموزش‌ و پرورش استان زنجان در اطلاعیه ای از تعطیلی مدارس ابتدایی شیفت صبح این استان به علت برودت شدید هوا خبرداد.

به گزارش باغستان نیوز به نقل از مهر، با توجه به برودت شدید هوا فعالیت حضوری شیفت صبح مدارس مقطع ابتدایی و کودکستان های اول و دوم استان و مدارس استثنایی ( در هر سه مقطع ) ، امروز دوشنبه ۷ اسفند ماه لغو شد.

بر اساس این اطلاعیه فرآیند آموزش به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد پیگیری خواهد شد.

تعطیلی مدارس آوج و تاکستان امروز دوشنبه 7 اسفند

بارش برف و برودت هوا مدارس آوج و تاکستان را غر حضوری کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به دلیل بارش برف و برودت هوا، فقط تمامی مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی، متوسطه و مدارس استثنایی، شهرستان آوج، امروز دوشنبه هفتم اسفند ماه در نوبت صبح غیر حضوری است.

همچنین در تاکستان نیز مراکز پیش‌دبستانی و تمامی مدارس ابتدایی و متوسطه اول در شهر و روستا غیر حضوری خواهد بود.

این در حالی است که وضعیت تعطیلی این مناطق در نوبت بعد از ظهر امروز اعلام خواهد شد.

وضعیت بعضی از مدارس استان اصفهان برای امروز دوشنبه

🔴 فوری و مهم| آموزش غیرحضوری یا تاخیر در آغاز به کار برخی مدارس استان اصفهان به علت برودت هوا در روز دوشنبه ۷ اسفندماه

🔹«سلمانی» رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان: با توجه به بارش برف و برودت دما، مدارس تمامی مقاطع شهرستان های خوانسار و خوربیابانک به علت بارش برف و یخبندان امروز دوشنبه ۷ اسفند ماه به صورت غیرحضوری است.

🔹همچنین تمامی مقاطع شهرستان‌های فریدن، فردیدونشهر، چادگان، بویین میاندشت، گلپایگان، نطنز و بخش‌های برزک، قمصر و نیاسر شهرستان کاشان امروز با یک ساعت تاخیر آغاز به کار خواهند کرد.

🔹لازم به ذکر است یک ساعت تاخیر ابتدای روز، به انتهای ساعت آموزشی مدارس اضافه خواهد شد.

مدارس فیروزکوه، دماوند،رودهن و پردیس دوشنبه غیرحضوری است

مدارس ابتدایی و متوسطه (دوره اول و دوم)  شهرستان فیروز کوه، دماوند ،رودهن و پردیس در نوبت صبح غیرحضوری شد

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، به علت بارش برف، یخبندان و کاهش محسوس دما، آموزش در همه مقاطع تحصیلی نوبت صبح #فیروزکوه، دماوند و رودهن، پردیس به صورت غیرحضوری و کلاس‌ها در بستر پیام‌رسان #شاد برگزار خواهد شد.

تعطیلی مدارس ابتدایی استان البرز امروز دوشنبه 7 اسفند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: امروز دوشنبه مهدهای کودک و پیش دبستانی تعطیل و مقطع ابتدایی در استان البرز غیر حضوری است.

به گزارش باغستان نیوز به نقل از مهر، احمد افضلی از تعطیلی مهدهای کودک و پیش دبستانی و غیر حضوری شدن آموزش مقطع تحصیلی ابتدایی در استان البرز در روز دوشنبه هفتم اسفند ماه به دلیل بارش برف و برودت هوا خبر داد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز بیان کرد: از مردم تقاضا داریم در جهت مدیریت مصرف انرژی تلاش کنند تا در روزهای آتی بدون وجود هرگونه مشکل از این روزهای سرد و سخت عبور کنیم.

♦️برخی مدارس چهارمحال و بختیاری غیرحضوری شد

آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری:
🔹فعالیت آموزشی در کلیه مقاطع شهرستان کوهرنگ غیرحضوری شد.
🔹فعالیت آموزشی سایر مدارس استان از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.
🔹در صورت تغییر در شرایط جوی اطلاعیه تکمیلی راس ساعت ۶ صبح امروز (دوشنیه ۷ اسفند) منتشر می‌شود.

بعضی از مدارس استان گلستان امروز غیرحضوری شد

در پی برودت و سرمای هوا، فعالیت آموزشی بعضی از مدارس و مراکز آموزشی شهرستان‌های استان در روز دوشنبه ۷ اسفند غیرحضوری و در بسترشاد برگزار می شود.

مناطقی که مدارس به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار می شود، به شرح زیر است:

شهرستان آزادشهر:
در بخش چشمه ساران از پادگان نوده به بالا بغیر از روستا‌های سوسرا و سرای محمد حسین

شهرستان علی‌آباد‌کتول:
مدارس روستا‌های دهنه زرین گل، خاک پیرزن، شیرین آباد، سیاه رودبار و میان رستاق

شهرستان رامیان:
مدارس
۱_ شهید دیالمه کشکک
۲_ ایثار ویرو
۳_ ایمان ویرو
۴_ شهید نصیری رضی
۵_ خواجه نصیرالدین الهادی
۶_ میرزا کوچک خان پاقلعه
۷_ حمزه قورچای

شهرستان گالیکش:
مدارس روستای قوشه چشمه و کندس کوه و سیجان

شهرستان گرگان
فقط مدارس روستا‌های شاهکوه و زیارت

شهرستان کردکوی
فقط مدارس روستای حاجی‌آباد

شهرستان مینودشت:
محور‌های زیر ساعت ۹ صبح فعالیت خود را به صورت حضوری آغازخواهند کرد (باقی به صورت عادی)
۱- محور دوزین از روستای تاشده به بالا
۲- محور قلعه قافه از جنگل تنگه به بعد
۳- محور باقرآباد از جنگل باقرآباد به بعد
۴- محور نرماب از آرام نرو بالا به بعد

شایان ذکر است فعالیت مدارس و مراکزی آموزشی مناطقی شهرستان‌هایی که اعلام شد به صورت مجازی خواهد بود و باقی مدارس به صورت عادی و حضوری انجام خواهد گرفت.

فعالیت تمامی مدارس و مراکز آموزشی شهرستان‌های بندرگز، بندرترکمن، گمیشان و آق‌قلا ،کلاله ،گنبدکاووس و مراوه‌تپه به صورت حضوری و عادی انجام خواهد گرفت.

فعالیت تمامی مدارس و مراکز آموزشی شهر گرگان به صورت عادی و حضوری خواهد بود.

……

اخبار موثق را از خبرگزاری های رسمی دنبال نمایید و بدانید باغستان نیوز هم یکی از این سایت‌های موثق در زمینه اطلاع رسانی فوری می باشد.

گفتنی است که فقط کانال اطلاع رسانی باغستان نیوز را دنبال نمایید که اخبار موثق و فوری را به سمع و نظر شما می‌رساند.

————————–

لینک کانال های باغستان نیوز (اخبار فوری و داغ ) را در شبکه های اجتماعی داخلی دنبال نمایید و به دیگران نیز معرفی کنید:

کانال باغستان نیوز در ایتا کانال باغستان در سروش

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=55822

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا