اخبار تعطیلی مدارس

آیا مدارس مشهد امروز دوشنبه 7 اسفند تعطیل است؟

برای بسیاری از والدین و دانش آموزان این سوال پیش آمده است که آیا امروز دوشنبه 7 اسفند ۱۴۰۲ مدارس مشهد شهرهای استان خراسان رضوی به علت بارش برف و باران یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟

مدارس ابتدایی نوبت عصر مشهد غیر حضوری شد

سید امیر شوشتری اظهار کرد: به علت برودت هوا، بارش برف و لغزندگی سطح معابر، امروز هفتم اسفند فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی مشهد در نوبت عصر به صورت غیرحضوری است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: به علت برودت هوا، بارش برف و لغزندگی سطح معابر، همچنین امروز فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی نواحی هفتگانه مشهد، سرخس، تبادکان و مدارس ابتدایی و متوسطه اول فریمان و صالح آباد در نوبت عصر به صورت غیر حضوری و از طریق پیام رسان شاد برگزار خواهد شد.

وی افزود: کلیه مهدهای کودک، پیش دبستانی‌ها، مدارس استثنایی و فعالیت مراکز جامع سنجش آموزش و توانبخشی در نواحی هفتگانه مشهد، سرخس، تبادکان، فریمان و صالح آباد نیز غیر حضوری است.

آیا امروز دوشنبه 7 اسفند ۱۴۰۲ مدارس مشهد و خراسان رضوی تعطیل است؟

وضعیت برخی از مدارس استان خراسان رضوی برای امروز دوشنبه 7 اسفند

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: به علت برودت هوا، بارش برف و لغزندگی سطح معابر امروز دوشنبه فعالیت برخی از مدارس خراسان رضوی غیرحضوری شد.

به گزارش باغستان نیوز حسین محمدزاده اظهار کرد: به علت برودت هوا، بارش برف و لغزندگی سطح معابر؛ امروز دوشنبه ۷ اسفندماه فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی سرخس در دو نوبت صبح و عصر و مدارس ابتدایی سرولایت و فریمان در نوبت صبح به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد و کلیه مدارس گناباد در تمامی مقاطع و مدارس ابتدایی شهرستان کلات در نوبت صبح با دو ساعت تأخیر آغاز خواهد شد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: به علت برودت هوا، بارش برف و لغزندگی سطح معابر؛ امروز دوشنبه ۷ اسفندماه فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی سرخس در دو نوبت صبح و عصر و مدارس ابتدایی سر ولایت و فریمان در نوبت صبح به صورت غیرحضوری و در بستر پیام رسان شاد برگزار خواهد شد و کلیه مدارس گناباد در تمامی مقاطع و مدارس ابتدایی شهرستان کلات در نوبت صبح با دو ساعت تأخیر آغاز خواهد شد.

وی افزود: کلیه مهدهای کودک، پیش دبستانی‌ها، مدارس استثنایی و فعالیت مراکز جامع سنجش آموزش و توانبخشی شهرستان‌های سرولایت، سرخس و فریمان نیز تعطیل است.

———————

لینک کانال های باغستان نیوز (اخبار فوری و داغ ) را در شبکه های اجتماعی داخلی دنبال نمایید و به دیگران نیز معرفی کنید:

باغستان نیوز در ایتا| کانال باغستان در سروش | کانال روبیکا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه

دکمه بازگشت به بالا