ورزشیپرسپولیس

تکلیف شهاب زاهدی با پرسپولیس مشخص شد

این روزها قصه جدایی شهاب زاهدی از پرسپولیس سر دراز پیدا کرده است و این مهاجم بلندقامت خواهان دریافت رضایت نامه از باشگاه می باشد.

شهاب زاهدی در آستانه جدایی از پرسپولیس

شهاب زاهدی که در تابستان برای بازگشت به پرسپولیس خودش را به یحیی گل‌محمدی پیشنهاد داد، بعد از سپری کردن یک نیم‌فصل نه‌چندان بد در این تیم با پیشنهاد یک تیم ژاپنی مواجه شده و سخت به دنبال پیوستن به این تیم است. او احساس کرده که ثابت بازی کردن در پرسپولیس به مانند نیم‌فصل اول راحت نخواهد بود و به همین دلیل با وجود مخالفت اوسمار قصد ماندن ندارد.

عجیب اینکه او وقتی با مخالفت سرمربی و مدیریت باشگاهش مواجه شد، از ابتدای این هفته از حضور در تمرینات سرخپوشان خودداری کرده و با رفتار آماتورگونه‌اش باشگاه را در شرایط سختی قرار داده است. در همین راستا نیز اوسمار به مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که اگر شهاب دلش با تیم نیست می‌تواند برود اما حتما برای او باید جایگزین استخدام کنند.

تمرین امروز پرسپولیس در هوای برفی در حالی برگزار شد که تمام بازیکنان پرسپولیس در این تمرین حاضر بودند به جز شهاب زاهدی که مراحل نهایی انتقالش به جی لیگ ژاپن را دنبال می‌کند.

این در حالی است که روز گذشته باشگاه پرسپولیس و اوسمار از شهاب زاهدی درخواست کردند که در تمرین حاضر شود و در شرایطی که انتظار می‌رفت امروز به تمرین برود اما این اتفاق رخ نداد.

زاهدی به این شکل نشان داده که قصد او برای جدایی قطعی است اما به نظر می‌رسد بند 75 هزار دلاری، مسئله‌ای است که باعث شده تا او با باشگاه دچار اختلاف شود.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=56133

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا