ورزشی

ساعت بازی فولاد خوزستان و ملوان امروز در هفته ۱۸ لیگ برتر

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره زمان دقیق و ساعت برگزاری بازی فولاد خوزستان و ملوان بندرانزلی امروز سه شنبه 8 اسفند در هفته ۱۸ مسابقات فوتبال لیگ برتر فصل 1402 مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

ساعت برگزاری بازی فولاد خوزستان و ملوان بندرانزلی

دو تیم فولاد خوزستان و ملوان بندرانزلی امروز سه شنبه 8 اسفند از ساعت 16:00 در هفته ۱۸ مسابقات فوتبال لیگ برتر به مصاف هم می روند.

تیم‌های شمال و جنوب کشور با شرایطی کاملا متفاوت رودرروی همدیگر قرار می‌گیرند. ملوان در لیگ برتر بیست‌وسوم خوش درخشیده و حالا در رتبه چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد، اما فولاد خوزستان که زمانی قهرمان ایران بود، در طول 17 هفته سه مربی متفاوت روی نیمکت داشته و در رده دوازدهم جدول ایستاده است. شاگردان مهدی تارتار به دلیل بارش برف شدید در استان گیلان با تأخیر به سمت خوزستان پرواز کردند. احمد آل نعمه بعد از علیرضا منصوریان و خوان ایگناسیو مارتینز به صورت موقت روی نیمکت فولاد نشسته و امیدوار است که بتواند این تیم را از بحران نجات دهد و شاید خودش نیز سرمربی دائمی فولاد لقب بگیرد.

فولاد با کنار رفتن ایگناسیو مارتینز ترجیح داده با احمد آل ‌نعمه به عنوان سرمربی ادامه دهد و این سرمربی هم در دیدار گذشته فولاد توانست با غلبه بر صنعت نفت فاتح دربی خوزستانی‌ها باشد و باید دید فولاد که در دو دیدار اخیر خود در فولاد آره‌نا شکست خورده، این‌بار در استادیوم خانگی خود چه نتیجه‌ای کسب خواهد کرد.

در سمت مقابل ملوان با تقویتی که در پنجره زمستانی داشته، چهره مخوف‌تری نسبت به نیم فصل اول پیدا کرده است. تیم مهدی تارتار با متوقف کردن استقلال نشان داده قصد دارد تنه به تنه مدعیان ادامه دهد و در صورت کسب برتری در دیدار فردا می‌تواند شرایط خود را در راه کسب سهمیه آسیایی خیلی بهتر کند. همچنین لازم به ذکر است قوی سپید در شش بازی اخیر خود شکست نخورده و باید دید می‌تواند به این شکست‌ناپذیری ادامه دهد یا نه.

اطلاعات بازی

هفته هجدهم لیگ برتر ایران؛ جام خلیج فارس

بازی: فولاد – ملوان

تاریخ و ساعت برگزاری: سه‌شنبه 8 اسفند ۱۴۰۲؛ ساعت 16:00

ورزشگاه: فولاد آرنا

داوران: مرتضی منصوریان، علی احمدی، بهمن عبدالهی، امیر ایار | ناظر: یداله جهانبازی

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=56362

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا