اخبار روزاخبار تعطیلی مدارساخبار مهم و فوری

آیا امروز چهارشنبه 9 اسفند مدارس تهران تعطیل است؟

برای بسیاری از والدین و دانش آموزان این سوال پیش آمده است که آیا فردا چهارشنبه 9 اسفند ۱۴۰۲ مدارس شهرهای استان تهران به علت بارش برف و باران یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟

آیا فردا چهارشنبه 9 اسفند ۱۴۰۲ مدارس تهران تعطیل است؟

میرمحمد غراوی شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تداوم برودت هوا و لغزندگی معابر از تعطیلی برخی مدارس ابتدایی در شهر و استان تهران خبر داد.

 

معاون استاندار تهران در تشریح جزئیات این خبر گفت: کلاس درس مقطع ابتدایی مناطق یک، دو، چهار و پنج تهران به صورت غیر حضوری در دو نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد.

 

غراوی عنوان کرد: آموزش دانش آموزان مقطع ابتدایی در شهرستان‌های کن سولقان، لواسان، رودبار قصران، پردیس، دماوند و فیروزکوه نیز در دو شیفت صبح و عصر، فردا چهارشنبه، نهم اسفندماه به صورت غیرحضوری و در بستر «شاد» برگزار می‌شود.

 

وی بیان کرد: بنا بر این تصمیم در مناطق ذکر شده در شهر تهران و شهرستان‌های مذکور فعالیت کودکستان‌ها نیز تعطیل اعلام می‌شود

🔴 مدارس شهرستان پردیس فردا غیرحضوری شد

️فرماندار شهرستان پردیس: مدارس شهرستان پردیس فردا چهارشنبه ۹ اسفند در دو نوبت صبح و عصر غیر حضوری شد. اخبار تکمیلی را از رسانه مدرسه من دنبال کنید.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان پردیس افژود: با توجه به شرایط جوی و همچنین برودت هوا و برای حفظ سلامت دانش آموزان، معلمان و مربیان، مدارس شهرستان در دو نوبت برای تمام مقاطع غیر حضوری برگزار خواهدشد.

وضعیت مدارس رودهن و دماوند

🟥فوری/ 🔺کلیه مقاطع تحصیلی مدارس #دماوند و #رودهن فردا چهارشنبه در نوبت صبح و عصر  غیرحضوری شد

🔹 کلیه مقاطع تحصیلی مدارس مناطق دماوند و رودهن فردا چهارشنبه ۹ اسفندماه سال ۱۴۰۲ به دلیل بارش برف ،کاهش دما، برودت هوا در نوبت صبح و عصر غیرحضوری است و آموزش در بستر شاد برگزار خواهد شد.

🔸دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش رودهن

———————

لینک کانال های باغستان نیوز (اخبار فوری و داغ ) را در شبکه های اجتماعی داخلی دنبال نمایید و به دیگران نیز معرفی کنید:

باغستان نیوز در ایتا| کانال باغستان در سروش | کانال روبیکا

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=56394

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫11 دیدگاه ها

  1. فردا عربی و مطالعات عربی هیچی نخوندم🗿🚬 مادر ج ها متوسطه تعطیل نمیکنن🗿نمد از ششم به بد ما دیگه ادم نیستیم بمولا ضد یخ ماشین که نیستیم

  2. تعطیل کنین کمرمون شکست انقدر درس خوندییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییم

    7
    1
دکمه بازگشت به بالا