ورزشی

ساعت بازی تراکتور تبریز و استقلال خوزستان امروز چهارشنبه

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره زمان دقیق و ساعت برگزاری بازی تراکتور تبریز و استقلال خوزستان امروز چهارشنبه 9 اسفند در هفته هجدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر فصل ۱۴۰۲ مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

ساعت برگزاری بازی تراکتور تبریز و استقلال خوزستان

تراکتور تبریز – استقلال خوزستان / ساعت ۱۴:۳۰ – ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز

تراکتور مقابل پرسپولیس یک تیم تسلیم شده بود و آنقدر بازیکنان این تیم بد بازی کردند که پاکو خمز سرمربی تراکتور صراحتا گفت پرسپولیس شایسته برد بود و ما خیلی بد بازی کردیم!

حالا قرمزپوشان تبریزی اگر بارش برف اجازه بدهد در حضور هواداران خود میزبان یکی از تیم های انتهای جدول لیگ هستند.

استقلال خوزستان تیمی همواره بازنده مقابل تراکتور بوده و زمانی که آبی پوشان در لیگ برتر بودند همواره مقابل تراکتور باخته اند از سال 1396 به این طرف تنها برد استقلال خوزستان مقابل تراکتور در جام حذفی و ضربات پنالتی رقم خورده است.

با این حال استقلال خوزستان هفته گذشته آلومینیوم اراک را در یک بازی پرگل و تماشایی 3 بر 2 در ثانیه های آخر بازی شکست داد تا با 12 امتیاز در رده چهاردهم جدول لیگ قرار بگیرد.

آبی پوشان اهوازی در نیم فصل تغییرات زیادی در تیم خود ایجاد کردند و 8 بازیکن جدید جذب کردند بنابراین حریف ساده ای برای تراکتور نخواهند بود.

قرمزپوشان برای باقی ماندن در جمع مدعیان به دنبال پیروزی است تا از رده پنجم جدول بالاتر بیاید.

خمز در پاسخ به برخی انتقادات رسانه ها در نشست خبری خود در تبریز هم گفت: من 20 سال است بازی‌های «لیونل مسی» را دنبال می‌کنم و همه نحوه بازی‌اش را تحلیل کرده‌اند و می‌دانند چطور بازی می‌کند؛ اما هیچ کس نمی‌تواند او را متوقف کند. تیم‌ها نوع بازی منچسترسیتی را تحلیل نمی‌کنند؟ آنان فقط یک شیوه دارند و آن هم حمله کردن و پیروزی است. شما خیال کرده‌اید که صرفاً با داشتن شناخت از حریف، می‌توانید یک تیم را متوقف کنید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا