ورزشی

ساعت دقیق مسابقه هادی چوپان و سامسون داوودا در مستر المپیا

بامداد فردا  یکشنبه 13 اسفند از ساعت 3:30 فینال آرنولدکلاسیک با حضور هادی چوپان و سامسون داوودا در دسته اوپن برگزار می‌شود و قهرمان این رویداد جایزه 300 هزار دلاری را از آن خود خواهد کرد.

به گزارش باغستان نیوز، در غیاب درک لانسفورد که در سال 2023 قهرمانی المپیا را برای خودش کرد، رقیب اصلی چوپان در آرنولدکلاسیک سامسون داوودا، نفر سوم مستر المپیا از نیجریه به حساب می‌آید.

ساعت دقیق مسابقه هادی چوپان و سامسون داوودا در مستر المپیا
ساعت دقیق مسابقه هادی چوپان و سامسون داوودا در مستر المپیا

دور مقدماتی این رویداد بامداد امروز به وقت تهران برگزار شد و طبق پیش‌بینی‌ها رقابت اصلی برای قهرمانی بین هادی چوپان و سامسون داوودا بود که در فراخوان‌های نهایی شرکت کردند.

هادی چوپان (زادهٔ ۴ مهر ۱۳۶۶)  بدن‌ساز حرفه‌ای اهل ایران است. او از سال ۱۳۷۹ ورزش پرورش اندام را شروع کرد.  سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۵ عضو ثابت تیم ملی بدن‌سازی ایران بوده‌است. او تنها ایرانی  و دومین آسیایی پس از سمیر بنوت است که توانسته قهرمان مستر المپیا شود. 

وی در مستر المپیا ۲۰۲۳ موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد. چوپان در سال ۲۰۲۰ نیز موفق به دریافت مقام چهارم مستر المپیا شد.  تنها بدن‌ساز ایرانی که پیش از هادی چوپان توانسته بود از ایران به مستر المپیا برود و رقابت کند،

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا