اقتصادیاخبار مهم و فوری

پیش بینی بورس فردا یکشنبه 13 اسفند 1402

کارشناسان بازار سرمایه از پیش بینی بورس فردا یکشنبه 13 اسفند 1402 گفتند.برای اطلاع از جزئیات با ما همراه باشید.

پیش بینی بورس فردا یکشنبه 13 اسفند

نگاهی به نمودار تکنیکال شاخص کل، نشان می‌دهد سبزپوشی یکپارچه نمادهای بازار سهام در جریان معاملات روز آغازین هفته، مقدمه‌ای از بازگشت بازار سرمایه است.

با رشد بیش از 31 هزار واحدی شاخص کل، حال این نماگر از آخرین سقف مینوری روند اصلاحی عبور کرده است. نشانه‌ای که تغییر رفتار فعالان بازار را روایت می‌کند. از سوی دیگر خروج RSI شاخص کل از منطقه فروش در کنار واگرایی مثبت و RD+ این اندیکاتور، دیگر نشانه‌های بازگشت بازار سرمایه است.

خبر نامه وزیر صنعت برای کاهش مدت‌زمان تجدید ارزیابی دارایی‌ها به زیر پنج سال، محرک اصلی به صف خرید نشستن نمادهای خودرویی بود. با حرکت نماد خودرو، کلیت بازار سهام شروع به حرکت کرد. از سوی دیگر، احتمال اصلاح نرخ خوراک پالایشی‌ها، به سبزپوشی این گروه کمک کرد.

از سوی دیگر رشد ارزش معاملات و جدا شدن از سطوح سه تا چهار هزار میلیاردی، فعالان بازار را نسبت به تداوم روزهای مثبت بازار امیدوار ساخته است.

علی عباسیان، مهدی کاردان، مهدی مسلم‌پور و ویدا مهاجر به پیش‌بینی بورس فردا پرداختند.

در نظرسنجی «شهر بورس» از کارشناسان برای پیش‌بینی بورس فردا، خواسته شده تا روند شاخص کل، شاخص هم‌وزن و صنایع برتر را پیش‌بینی کنند.

پیش بینی بورس فردا یکشنبه 13 اسفند 1402
پیش بینی بورس فردا یکشنبه 13 اسفند 1402

در قسمت شاخص کل، «صعودی» به معنای رشد بیش از پنج هزار واحد، متعادل به معنای قرار گرفتن شاخص بین مثبت و منفی پنج هزار واحد و «نزولی» به معنای افت بیش از پنج هزار واحد است.

همچنین در قسمت شاخص هم‌وزن، «صعودی» به معنای رشد بیش از دو هزار واحد، متعادل به معنای قرار گرفتن شاخص هم‌وزن بین مثبت و منفی دو هزار واحد و «نزولی» به معنای افت بیش از دو هزار واحد است.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=57282

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا