گزارش و مصاحبه

مصاحبه با آقای سید حسن خاکپور امام جمعه موقت باغستان

در روز جمعه 11 اسفند 1402 هم زمان با رای گیری باشکوه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، مصاحبه کوتاهی با حاج آقای خاکپور امام جمعه موقت باغستان و امام جماعت مسجد حضرت ابوالفضل داشتیم. با سایت باغستان نیوز همراه ما باشید.

بسم الله الرحمن الرحیم حاج آقا بفرمایید در رابطه با انتخابات نظرتان چی هست و به چه اشخاصی باید رای بدیم؟ 

بسم الله الرحمن الرحیم. انتخابات و انتخاب فرد اصلح دو مسئله است یک انتخابات ،دو انتخاب!
انتخاب مسئله اعتقادی ماست و با افراد قابل مقایسه نیست انتخاب عرض کردم یک مسئله فطری است. خداوند انسان را اصلا جوری خلق کرد که انتخاب گره در تمام ابعاد زندگیش باید انتخاب بکند.
مسائل سیاسی هم یکی از بعد انتخابات امسال حالا مسائل سیاسی هم که یکی از بعد و ابعاد انتخابات انسانه مسائل سرنوشت یک ملته از یک بعد حق الناس از یک بعد حق الله از یک بعد حق النفسه حق الله

سید حسن خاکپور
سید حسن خاکپور

خب افراد غیر اصل رو نباید انتخاب بکنیم یک گناه کبیره است امر منکره وقتی ما یه فردی رو می‌شناسیم که صلاحیت نداره وقتی ایشان را تبلیغ می‌کنیم امر به منکره امر به معروف نیست ولی وقتی افراد اصلحی هستند که می‌توانند در این جایگاه خدمت بکنند امر به معروف است پس جزء حقوق الله است
در دوم، حق الناس وقتی ما خیانت می‌کنیم به فرد غیر اصلح یا تبلیغ می‌کنیم یا رای میدیم حقوق ۸۵- ۸۶ میلیون را زیر سوال می‌بریم در آسایش در آرامش آنها دخیلیم و در از یک طرف هم حق النفسه یعنی باید انسان به کسانی رای بدهد که وجدانش آرام بگیرد در پیش خداوند و عندالله جواب این مسائل کلی انتخاب .

مصاحبه کننده: حجت اعلامی قره بلاغ

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=57370

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا