ورزشی

ساعت بازی هوادار و ذوب آهن امروز در هفته ۱۹ لیگ برتر

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره زمان دقیق و ساعت برگزاری بازی هوادار تهران و ذوب آهن اصفهان امروز پنجشنبه 17 اسفند در مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران فصل 1402 – 1403 مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

زمان دقیق و ساعت بازی هوادار تهران و ذوب آهن اصفهان

دو تیم هوادار تهران و ذوب آهن اصفهان امروز پنجشنبه 17 اسفند از ساعت 17:20 به مصاف هم می روند.

در اولین بازی هفته نوزدهم تیم هوادار در ورزشگاه دستگردی تهران میزبان ذوب آهن است. دیدار رفت این دو تیم با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید و نکته جالب اینجاست که ذوب آهن تاکنون در تاریخ رو در رویی این دو تیم با هم، نتوانسته هوادار را شکست دهد.

بیشتر بخوانید:

مدیران هوادار در هفته سیزدهم و پس از شکست سنگین در برابر سپاهان، محمود فکری را برکنار و مسعود شجاعی را به عنوان سرمربی جدید تیم خود معرفی کردند. هوادار با مسعود شجاعی در ۴ هفته گذشته رقابت‌های لیگ برتر تاکنون شکستی را تجربه نکرده و دو پیروزی و دو تساوی را به ارمغان آورده است. همچنین هوادار در جام حذفی هم رو در روی استقلال خوزستان قرار گرفت که توانست این تیم را هم شکست دهد و به مرحله یک هشتم نهایی راه یابد.

ذوب آهن هم با هدایت محمد ربیعی نتایج خوبی را در فصل بیست و سوم کسب کرده و یکی از مدعیان کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شود. این تیم با ۲۵ امتیاز در مکان هفتم و هوادار با ۱۸ امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارند و پیروزی در این بازی به هر دو تیم برای ارتقای رتبه بندی خود در جدول کمک خواهد کرد. این بازی از ساعت ۱۷:۲۰ برگزار می‌شود.

باغستان نیوز در ایتا کانال باغستان در سروش

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=57630

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا