ورزشیپرسپولیس

کارشناس داوری بازی پرسپولیس و فولاد ( هفته 19 لیگ برتر )

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره کارشناس داوری بازی پرسپولیس و فولاد ( هفته 19 لیگ برتر ) مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

کارشناس داوری بازی پرسپولیس تهران مقابل فولاد خوزستان

تیم داوری: سیدرضا مهدوی، عباس پورحیدری، رضا حیدری، حسن زیاری/ ناظر: رسول فروغی

در دقیقه 3+45 سرنگونی ترابی در محوطه جریمه که داور دستور به ادامه بازی داد

کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت: در لحظه برخورد مهدی ترابی به زمین هیچ خطایی روی بازیکن پرسپولیس صورت نگرفت.

نادر جعفری کارشناس داوری فوتبال کشورمان در گفت‌وگویی کوتاه با خبرورزشی، درباره لحظه بحث برانگیز زمین خوردن مهدی ترابی درون محوطه ۱۸ قدم تیم فولاد در پایان نیمه نخست اظهار داشت: مهاجم تیم قرمز یک حرکت کاملاً سیمولیشن یا شبیه سازی را انجام داد که حتی داور می‌توانست به او کارت زرد هم نشان بدهد.

وی افزود: در لحظه ورود مهدی ترابی به درون محوطه جریمه تیم فولاد هیچ یک از بازیکنان فولاد با بازیکن تیم پرسپولیس برخوردی نداشتند و بازیکن مهاجم با اقدام به شبیه سازی کردن خودش را زمین انداخت که داور می‌توانست حتی به او کارت زرد هم نشان بدهد اما با مهربانی از کنار این موضوع گذشت.

کارشناس داوری بازی پرسپولیس و فولاد (حسین عسگری)

حسین عسگری درباره تصمیمات سید رضا مهدوی در دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان که به برتری 4 بر 2 سرخپوشان انجامید، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: تصمیمات داور، برنده و بازنده را تغییر نداد و می‌توان گفت مهدوی خوش‌شانس بود که پرسپولیس به برتری رسید. توپ در دقیقه 30 و در محوطه جریمه پرسپولیس، به دست مدافع فولاد برخورد کرد که این دست در حالت طبیعی بود و پنالتی رخ نداد.

وی در مورد اخطاری که به محمد حسین کنعانی‌زادگان داده شد و مدافع پرسپولیس را از دیدار با استقلال محروم کرد، اظهار داشت: متوجه نشدم داور چرا به کنعانی‌زادگان اخطار داد. این خطا، جلوگیری از حمله موثر حریف یا بی‌احتیاطی نبود که شایسته اخطار باشد.

عسگری یادآور شد: در صحنه پنالتی اعلام شده به سود پرسپولیس، کمک داور به کمکِ داور آمد و پنالتی و اخراج بازیکن فولاد درست بود. خطایی نبود که داور نتوانست صحنه را ببیند.

کارشناس داوری فوتبال ایران درباره گل مردود پرسپولیس تصریح کرد: کمک داوری که در صحنه پنالتی به داور کمک کرد، گل سالم پرسپولیس را در دقیقه 49 مردود اعلام کرد. عبدالکریم حسن در موقعیت آفساید قرار نداشت و یک مدافع فولاد، آفساید را پُر کرده بود. همچنین مهدی ترابی در اواخر نیمه اول روی زمین افتاد که هیچ خطایی روی او رخ نداد و داور حتماً باید به بازیکن پرسپولیس کارت زرد نشان می‌داد. نمی‌دانم داور از چه چیزی ترسید که اخطار نداد.

تصمیم بحث‌برانگیز داور؛ گل مردود پرسپولیس به فولاد

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=57707

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا