اخبار روزاخبار مهم و فوری

زمان واریز یارانه اسفند ۱۴۰۲ کی است؟ | یارانه اسفندماه 1402 چقدر است؟

برای بسیاری از مردم این سوال پیش آمده است که زمان واریز یارانه اسفند ۱۴۰۲ کی است؟ و یارانه اسفندماه 1402 چقدر است؟ و چه زمانی واریز می شود؟

این ماه یارانه بگیران دو یارانه مجزا دریافت خواهند کرد، یعنی در کنار یارانه نقدی ۳۰۰ یا ۴۰۰ هزار تومانی که هر ماه به حساب سرپرست خانوار واریز میشد یک یارانه مضاعف ۲۲۰ هزار تومانی نیز در قالب طرح فجرانه به حساب سرپرست خانوار واریز میشود.

طرح کالابرگ الکترونیکی (فجرانه) در راستای حمایت مضاعف از سبد غذایی خانوارهای دهک‌ اول تا هفتم درآمدی از ۱۸ اسفند ماه آغاز می‌شود و ماه دوم این طرح ملی مصادف با حلول ماه مبارک رمضان و عید نوروز از تاریخ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده و تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

برای اطلاع از جزئیات اینکه یارانه نقدی اسفندماه کی واریز میشود؟ مبلغ یارانه اسفندماه چقدر است؟ مبلغ یارانه ۱۴۰۲ برای هر نفر چقدر است؟ تاریخ واریز یارانه جدید کی می باشد؟ آیا یارانه معیشتی جدید امشب واریز میشود یا خیر؟ با ما همراه باشید.

زمان واریز یارانه نقدی اسفندماه 1402

به گزارش باغستان نیوز از تاریخ ۱۸ اسفندماه ۱۴۰۲ واریز یارانه فجرانه آغاز می شود و تا آخرین روز سال حساب تمامی مشمولان به تناوب شارژ خواهد شد.

از سوی دیگر هم از بهمن ماه تاریخ واریز یارانه نقدی تغییر کرده و در تاریخ ۲۵ اسفندماه یارانه ی دهک های اول تا سوم و در تاریخ 28 اسفندماه یارانه ی دهک های چهارم تا نهم به حساب آنها واریز می شود.

یارانه اسفندماه ۱۴۰۲ کی واریز می شود؟

واریز یارانه نقدی مرحله دوم (دهک ۴ تا ۹) ساعت ۲۴ بامداد سه شنبه 29 اسفند 1402 قابل برداشت است.

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به منظور نظم بخشی واریز یارانه‌ها و مستمری‌های موضوع قانون هدفمندسازی یارانه‌ها از ماه بهمن پرداخت‌های این سازمان بر اساس زمان‌بندی واریز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی ، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به آگاهی هموطنان عزیز می‌رساند به منظور نظم بخشی هر چه بیشتر به پرداخت یارانه‌ها و مستمری‌های موضوع قانون هدفمندسازی یارانه‌ها، از این ماه پرداخت‌های این سازمان براساس زمان‌بندی ذیل انجام خواهد شد.

یارانه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی

مبلغ یارانه تشویقی از نفری ۱۲۰ به ۲۲۰ هزار تومان تبدیل شد و همزمان با اجرای طرح فجرانه کالابرگ، شرط خرید ۲۰۰ هزار تومانی برای بهره‌مندی از یارانه تشویقی کنار می‌ رود.

یارانه تشویقی که تا الان به شکل کالابرگ الکترونیکی و معادل نفری ۱۲۰ هزار تومان پرداخت می‌شد، به ۲۲۰ هزار تومان افزایش پیدا کرد.

یارانه تشویقی همزمان با اجرای طرح فجرانه کالابرگ از ۱۷ بهمن امسال به مدت سه ماه یعنی تا نیمه اردیبهشت سال آینده به حساب سرپرستان خوانوار واریز می‌شود و نکته مهم حذف شرط خرید ۲۰۰ هزار تومانی برای بهره‌مندی از یارانه تشویقی خواهد بود.

با این حال طبق روالی که از زمان اجرای طرح یارانه تشویقی وجود داشته، امکان برداشت این مبلغ به شکل تقدی وجود ندارد و اساسا هدف از پرداخت یارانه تشویقی دسترسی داشتن افراد حاضر در دهک‌های یک تا هفت درآمدی به ۱۱ قلم کالای اساسی است.

کالا‌هایی که به قول مسئولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تأمین حداقل کالری، پروتئین، ریزمغذی و ویتامین‌های لازم برای هر فرد انتخاب شده‌اند.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=57744

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا