اخبار هنرمندان

نظرات بینندگان درباره قسمت دوم زندگی پس از زندگی فصل پنجم

قسمت دوم زندگی پس از زندگی فصل پنجم روز سه شنبه 22 اسفند 1402 از شبکه چهارم سیما پخش شد. در ادامه به بعضی از نظرات بینندگان قسمت دوم زندگی پس از زندگی درباره این قسمت با شما هستیم.

🔸 این قسمت: رهگذر خواب ها
تجربه‌گر: داوود سلیمانی

شما نیز می توانید در بخش دیدگاه‌ها نظرات خود را بنویسید:

نظرات بینندگان در مورد قسمت دوم زندگی پس از زندگی فصل پنجم

ونوشه: نمی‌دونم چرا تجربه ها با سالهای اول فرق کرده . قبلاً فاز مذهبی نداشت یه دفعه عوض شد . از برکات صدا و سیما.

هدی: چقدر عجیب که توی زندگی آنجا ازدواج کردن و بچه دار شدن !!!!

آیینه: من اصلا با این قسمت نتونستم ارتباط خوبی بگیرم. فاز مذهبی که می‌گیره وجودم پسش می‌زنه. و نحوه بیان تجربه‌گر هم خیلی می‌تونه در جلب مخاطب تاثیرگذار باشه که متاسفانه با تجربه‌گر ارتباط نگرفتم. من معنویت رو ورای مذهب درک می‌کنم.

نسترن: آقای موزونی خسته نباشید صدا گزاری مهمان های این فصل خیلی نامفهوم بخاطر تن صدای خودشون یا ایراد از صداگزاری ممنون میشم پیگیری کنید حیف این برنامه ایراد داشته باشه

مسلم: کاش تصمیم گیرندگان این رو مد نظر قرار بدن که این برنامه پربیننده ترین برنامه افطار بوده همیشه. در هر رقابتی هم اول بوده. جوایز و تقدیرها زیادی داشته. بخشی از لیست این موفقیت ها در اپلیکیشن رسمی برنامه منتشر شده. پس انتظار میره که سازمان محترم صدا و سیما با توجه به علاقه مردم ، ساعت تکرار رو بهتر انتخاب کنن تا همه بتونن ببینن. مثلا ده شب. این برنامه برای شبکه چهارم سیما حکم نگین انگشتر رو داره. دوستان؛ خیلی خوبه که با روابط عمومی سازمان صدا و سیما تماس بگیریم و این درخواست رو مطرح کنیم. شمارش: صد و شصت و دو (۱۶۲)

جهان غریب: چه تجربه ی جدیدی ، تشکیل خانواده تویه بهشت برزخی واقعا عجیب بود دوست دارم بدونم تجربه گر های دیگه ای هم این تجربه رو داشتن؟

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=58012

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا