ورزشیاخبار مهم و فوری

زمان دقیق قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا امروز فصل 2023 – 2024

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره زمان دقیق قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان اروپا امروز جمعه فصل 2023 – 2024 مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

ساعت و زمان دقیق قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا

قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امروز جمعه 25 اسفند 1402 از ساعت 14:30 به وقت تهران در نیون سوئیس برگزار می‌شود.

تیم‌های منچسترسیتی، رئال مادرید، پاری سن ژرمن، بایرن مونیخ، اتلتیکو مادرید، دورتموند، آرسنال و بارسلونا جواز حضور در یک‌چهارم نهایی مسابقات را به دست آوردند.

لیگ قهرمانان اروپا
لیگ قهرمانان اروپا

آیا دو باشگاه از کشور می توانند با هم روبرو شوند؟

از مرحله یک چهارم نهایی به بعد، هر تیمی از هر کشوری می تواند به مصاف هم برود. بنابراین، باشگاه‌ها می‌توانند با تیم‌هایی از همان کشور بازی کنند و همچنین با تیم‌هایی که قبلاً در مرحله گروهی فصل 2023-2024 با آن‌ها روبرو بوده است، بازی کنند.

تیم ها چگونه انتخاب می شوند؟

هر هشت تیم در یک گوی قرار می گیرند. تیمی که اول انتخاب می شود، بازی رفت را در خانه انجام می دهد. دومین باشگاهی که از گوی برداشته می شود حریف تیم میزبان خواهد بود.

این تا زمانی که هر چهار جفت کامل شود ادامه می یابد.

بازی های نیمه نهایی هم قرعه کشی می شوند؟

چهار برگه رای با علامت برنده یک چهارم نهایی 1 تا 4 در یک کاسه قرار داده می شود و به صورت تصادفی کشیده می شود تا حریف هر یک از برندگان یک چهارم نهایی مشخص شود.

فینال کجا برگزار می شود؟ چه باشگاهی تیم میزبان خواهد بود؟

فینال لیگ قهرمانان اروپا 2023/24 در تاریخ 1 ژوئن (شنبه، ۱۲ خرداد ۱۴۰۳)در ورزشگاه ومبلی انگلستان برگزار می شود. قرعه کشی برای تعیین تیم میزبان انجام خواهد شد تا تیم میزبان برای فینال مشخص شود.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=58150

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا