ورزشی

ساعت بازی مس رفسنجان و ذوب آهن امروز در هفته 21 لیگ برتر

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره تاریخ و روز و ساعت دقیق و زمان برگزاری بازی مس رفسنجان و ذوب آهن اصفهان در هفته 21 مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران فصل ۱۴۰۲ مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

ساعت دقیق و زمان برگزاری بازی مس رفسنجان و ذوب آهن اصفهان

دو تیم مس رفسنجان و ذوب آهن اصفهان در هفته ۲۱ مسابقات فوتبال لیگ برتر امروز یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ از ساعت ۱۸:۴۵ در  ورزشگاه شهدای مس رفسنجان به مصاف هم می روند.

داور: روح اله شریفی کمک ها: فرهاد مروجی، سعید زیبا و سیدحسین حسینی ناظر: یداله جهانبازی

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در هفته‌های اخیر با هدایت محمد ربیعی نتایج قابل قبولی را کسب نکرده است این در حالی است که ربیعی قصد داشت در نیم فصل دوم راهی تیم فولاد خوزستان شود اما مدیران ارشد باشگاه و کارخانه ذوب آهن اجازه جدایی به او را ندادند تا او در این تیم ماندگار شود.

ربیعی از مردم اصفهان به دلیل باخت هفته گذشته تیمش مقابل استقلال خوزستان عذرخواهی کرد و هواداران ذوب آهن امیدوارند که سال را با یک برد تمام کنند اما کار سختی را در کرمان مقابل مس رفسنجان خواهند داشت.

تیم فوتبال مس رفسنجان در هفته بیست و یکم در حالی به مصاف ذوب آهن خواهد رفت که با محرم نویدکیا اوج گرفته و در نیم فصل دوم با پیروزی‌هایی که کسب کرده است وضعیت خود در جدول را بهبود بخشیده و تبدیل به یک تیم خطرناک شده است.

مس با محرم یک تیم شکست ناپذیر نشان داده و اگر برنده این مسابقه شود ممکن است به رده هفتم صعود کند و ذوب آهن هم می‌داند در صورت باخت ممکن است جایگاهش لغزش شود و از بقیه رقبا عقب بماند.

مس رفسنجان برای محمد ربیعی کاملاً آشناست و سه سال در این باشگاه حضور داشته و حالا مقابل تیم سابقش صف آرایی خواهد کرد.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=58336

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا